شناسه خبر : 99908
شنبه 16 ارديبهشت 1402 , 09:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شورای قانون اساسی فرانسه درخواست رفراندوم برسر اصلاحات بازنشستگی را رد کرد

فاش نیوز - شورای قانون اساسی فرانسه درخواست مخالفان برای برگزاری همه‌پرسی اصلاحات بازنشستگی را رد کرد.
به گزارش تسنیم روزنامه آلمانی «فرانکفورتر آلگماینه سایتونگ» با اعلام این خبر نوشت: احتمالاً آخرین فرصت برای توقف اصلاحات بازنشستگی در فرانسه شکست خورده است چرا که شورای قانون اساسی فرانسه درخواست دوم مخالفان برای برگزاری همه پرسی را رد کرده است.

این گزارش می‌افزاید: به این ترتیب مخالفان اصلاحات بحث برانگیز بازنشستگی در فرانسه در تلاشی دیگر برای براندازی طرحی که مدت‌هاست دولت درباره آن تصمیم گرفته بود شکست خوردند و دیگر هیچ چشم‌انداز بزرگی برای مخالفان یا اتحادیه‌ها وجود ندارد که جلوی اصلاحات امانوئل ماکرون، را بگیرند. اتحادیه‌ها اعلام کرده‌اند که با اعتصاب‌ها و اعتراضات جدید در 6 ژوئن،(16 خرداد) می‌خواهند به فشار‌ها بر دولت فرانسه ادامه دهند.

«سوفی بینه»، رئیس ‌اتحادیه کارگری چپ افراطی CGT اخیرا گفته است: تا زمانی که اصلاحات بازنشستگی لغو نشود، هیچ بازگشتی به حالت عادی وجود نخواهد داشت.

 
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi