شناسه خبر : 102189
سه شنبه 03 مرداد 1402 , 10:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آخرین جزئیات حمله تروریستی و شهادت ماموران در جاده خاش - تفتان

فاش نیوز - سردار مؤمنی در خصوص حادثه تروریستی جاده خاش_ زاهدان، گفت: همکاران ما مشغول انجام گشت و خدمات ترافیکی به هموطنان خود ارائه بودند تا تصادف و از آسیب نبینند که این تروریست‌ها به صورت کورکورانه و ناجوانمردانه همکاران ما را به شهادت رساندند.

کد خبر: ۶۰۵۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰ - 24July 2023
 

همکاران مشغول گشت‌زنی و ارائه خدمات ترافیکی در جاده خاش_ زاهدان بودند که به شهادت رسیدند/ تروریست‌ها به‌صورت کورکورانه همکاران ما را به شهادت رساندندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسن مؤمنی» رئیس پلیس راه کشور عصر امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران در خصوص حادثه تروریستی روز گذشته (یکشنبه) که در مسیر خاش _ زاهدان اظهار داشت: من شهادت همکارانم را خدمت ملت ایران و به‌ویژه خانواده آنها، تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

سردار مومنی افزود: همکاران من در استان سیستان و بلوچستان در محور خاش - زاهدان برای حفظ ایمنی و جان هموطنان عزیزمان مشغول انجام مأموریت‌های ترافیکی و خدمت‌رسانی به هموطنان بودند.

رئیس پلیس راه کشور ادامه داد: آن‌ها در جاده خاش - تفتان حضور داشتند و مشغول گشت‌زنی بودند که تعدادی از تروریست‌ها به‌صورت بزدلانه و مخفیانه به‌سمت آن‌ها شلیک کردند و آن‌ها را به شهادت رساندند.

وی گفت: من از همه کسانی که تا الآن به خانواده شهدا ابراز محبت کرده‌ند، تشکر می‌کنم.

سردار مؤمنی در مورد جزئیات این حادثه تروریستی گفت: همکاران ما در استان سیستان و بلوچستان به‌شدت پیگیر این قضیه هستند و امیدواریم که هرچه سریع‌تر عاملان این حادثه شناسایی شوند و به اشد مجازات برسند.

رئیس پلیس راه کشور در پاسخ به این سؤال که «افسران و درجه‌دارانی که به مناطق مختلف کشور اعزام می‌شوند، بر چه اساسی اعزام می‌شوند؟ آیا خودشان می‌خواهند یا شما آن‌ها را اعزام می‌کنید؟» افزود: معمولاً همکاران ما در فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، بخشی از خدمت خود را در مناطق عملیاتی انجام می‌دهند. این عزیزان هم بخشی از این خدمت ۳۰ ساله خود را در مناطق عملیاتی انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: این عزیزان مشغول خدمت در آن مناطق عملیاتی بودند که این اتفاق تروریستی رقم خورد و همکاران عزیزمان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

سردار مؤمنی در مورد ساعت و زمان دقیق وقوع این حادثه تروریستی گفت: این حادثه تروریستی ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه روز گذشته (اول مرداد) در محور خاش به زاهدان اتفاق افتاد و همکاران ما مشغول انجام گشت بودند و خدمات ترافیکی به هموطنان خود ارائه می‌کردند و برای ایمنی آن‌ها در آنجا تلاش می‌کردند تا از تصادفات و از آسیب دیدن آن‌ها جلوگیری کنند که این تروریست‌ها به صورت کورکورانه و ناجوانمردانه همکاران ما را به شهادت رساندند.

رئیس پلیس راه کشور در پایان اظهار داشت: مأموریت یکی از شهدا تمام شده بود و قرار بود که به استان خودش بازگردد که به شهادت رسید. برخی از شهدا هم تازه برای نخستین مأموریت خود به آنجا اعزام شده بودند.

اینستاگرام
بنام خدا
خدابه خانوادهای این عزیزان صبرجزیل عنایت فرماید.
قطعااین عزیزان متاهل بوده وسرپرست خانواده ای بوده اندکه خدامیداندالان زن وبچه هایشان درچه موقعیت سختی قرارگرفته اندمن میدانم دردآنهاچه نوع دردی است هرآنچه مابه این قضیه پیچ وتاب بدهیم وتکریم کنیم وتمجیدکنیم ازنوع شهادت این عزیزان نهایتابرای خانواده اشان ازدردوآلام نمیکاهدفررندی که صغیراست ووابسته به پدرش میباشدراباهیچ کلمه ای وهیچ جمله ای نمیتوان آرام کردیادم هست وقتی پدرم راتشیع کردندبعدازتدفینش خواهران وبرادرانم که همه صغیربودندعین اسفند روی آتش پرپرمیزندبچه دوساله وپنجساله ونه ساله ودوازده ساله نمیفهمدشهادت چیست هرآنچه شمابرایش توضیح بدهی گیرنده اش قفل است نمی پذیرد خداکنداین رسم وداع باپدروهمسروفرزندهیچ جایی نباشدکه این رسم خودش کشنده تربن بیماری رامنتقل میکندبه انسان وقتی فرزندشهیدی رابرای دیدارووداع باپدرمیبرند بمحضی که صورت وبدن پدرش رادیداین فرزند درون خودش یرای همیشه میمیرد دچاریک نوع بیماری پیشرونده بنام ptsdمیشودهمان بیماری که بچه های اعصاب وروان جنگ دچارش هستند
خداکندهیچ فرزندی راباپدرش روبرونکنندوامیدوارم متولیان امرمتوجه این مهم باشندواجازه ندهندکودکان صغیروخردسال باپیکرهای مطهرپدرشان مواجه شوند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi