شناسه خبر : 107076
چهارشنبه 13 دي 1402 , 10:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیانیه شبکه ملی ایثارگران:

سپهبد شهید سلیمانی چهره‌ و نماد بین‌المللی مقاومت است

۱۳ دی‌ماه، سالروز آسمانی شدن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش است که به نام «روز جهانی مقاومت» ....

فاش نیوز - شبکه ملی ایثارگران با صدور بیانیه ای فرا رسیدن چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی (روز جهانی مقاومت) را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی شبکه ملی ایثارگران، متن کامل بیانیه این تشکل ایثارگری چنین است:

"من المومنین رجال صدقوا ما عاهدواالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر" شهادت سیره بزرگان دین و سنت الهی در سرنوشت مردان بزرگ است، از این رو مقارن با ایام شهادت آن سردار بزرگ اسلام، "شهید سید رضی موسوی "نییز به رفیق دیرینه اش ملحق شد و موجب تفسیر عملی این آیه گردید و شهیدی بدنبال شهیدی دیگر آسمانی شد.

آنان که چون حاج قاسم سلیمانی، اسطوره بوده و هستند هرگز از یادها نمی‌روند؛ چرا که در راستای تعالی دین اسلام مجاهدانه کوشیدند و پرچم مبارزه با استکبار و شیطان بزرگ را بر افراشتند.
13 دی‌ماه سالروز آسمانی شدن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش است که به نام «روز جهانی مقاومت» نام‌گذاری شده است. این موضوع بیانگر نقش و جایگاه بی‌ بدیل آن شهید والامقام در فرماندهی جبهۀ مقاومت علیه فرزند خلف شیطان بزرگ یعنی داعش تبهکار و صهیونیسم جنایتکار در عرصۀ جهانی است.
شهید سلیمانی چهره‌ بین‌ المللی مقاومت بوده و هست که شهادت ایشان در عملیات تروریستی و بزدلانه آمریکای جنایتکار، داغی بزرگ بر دل دوستداران آن شهید عزیز در داخل و خارج ایران اسلامی برجای گذاشت.

 به حول و قوه الهی و به برکت خون این شهید عزیز، خط جهاد و مقاومت با انگیزه‌ صد چندان ادامه یافته و پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان راه مقاومت است. چهار سال از شهادت سردار دلها گذشت، و این چهار سال از سخت‌ترین سال‌ها نه تنها برای مردم ما، که برای  جبهه مقاومت بوده است.

مشی و منش پدرانه و نگاه جامع و فراجناحی ایشان به مسائل کشور، تا تلاش‌های مخلصانه و شبانه‌روزی آن شهید بزرگوار در میدان جهاد و خدمت‌رسانی و دفاع از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و دفاع از مستضعفان جهان و جبهه مقاومت برای همیشه تاریخ مثال زدنی است.

شبکه ملی ایثارگران ضمن بزرگداشت یاد و خاطره  سردار دلها و قهرمان ملی ایران، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهید ایشان، فرا رسیدن" روز جهانی مقاومت" را گرامی داشته و سربلندی ایران اسلامی و پیروزی نهایی جبهه مقاومت و مردم مظلوم و مقتدر غزه را علیه اسرائیل کودک کش و جنایتکار را از خداوند متعال آرزومند است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi