شناسه خبر : 30725
یکشنبه 21 دي 1393 , 14:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اولین سالروز شهادت شهید بیضایی

اولین سالروز شهادت شهید بیضایی ۲۷ دی ماه برگزار می شود

 

به گزارش سرویس فرهنگی آفتاب ری، به نقل از مبصر؛ مراسم نخستین سالروز شهادت مدافع حرم حضرت زینب کبری(س) روز شنبه هفته آینده در اسلامشهر برگزار خواهد شد. سخنران این مراسم حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان خواهد بود. شهید محمودرضا بیضائی، متولد ۱۸ آذر ۱۳۶۰ در شهر تبریز است.

او از مربیان بچه‌های بسیج در پایگاه‌های درون شهری هم بوده است و بسیاری از جوانان بسیجی دوره‌های آموزشی بسیج دانش‌آموزی و دانشجویی را پیش او گذرانده‌اند و خاطرات جالبی از او دارند.

این شهید عالی مقام با توجه به تحولات میدانی کشور سوریه و هتک‌ حرمت‌ها به حرم حضرت زینب کبری(س) به دست گروه‌های تکفیری، برای دفاع از این حرم‌های شریف و همراهی با یک تیم رسانه‌ای مستندساز به سوریه رفته بود. شهید بیضایی دی‌ماه سال ۹۲ مصادف با ولادت حضرت رسول(ص) براثر انفجار یک تله انفجاری به شهادت رسید.

به گزارش مبصر، اولین مراسم سالروز شهادت شهید بیضایی روز شنبه ۲۷ دی ماه ۱۳۹۳ بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام باقر(ع) واقع در خیابان امام محمدباقر(ع) اسلامشهر برگزار خواهد شد.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi