شناسه خبر : 31683
یکشنبه 19 بهمن 1393 , 09:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزارش تصویری ازمسابقه انتخابی وزنه برداری جانبازان استان تهران

مسابقه انتخابی وزنه برداری جانبازان استان تهران برگزار شد.

مهدی اسدزاده - مسابقه انتخابی  وزنه برداری  جانبازان استان تهران در روز جمعه مورخ 17/11/93 از سوی اداره تربیت بدنی اداره کل بنیاد شهیدو امورایثارگران استان تهران در باشگاه شهید مهرانی برگزار گردید.
جانبازان با هر درصد و مجروحیت در این مسابقه شرکت و منتخیبن آنان برای مسابقه کشوری وزنه برداری جانبازان که قرار است در 10 اسفند سال جاری در رامسر برگزار گردد ،اعزام شوند . قابل ذکر است که جانبازان 70% و قطع نخاعی از این مسابقه استقبال و نیمی از نفرات منتخبین را به خود اختصاص داده و رکورد های خوبی را از خود بجای گذاشتند .

 

 

 

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
با سلام از اقای اسد زاده به جهت پوشش دادن مسابقات در سایت تشکر می کنم
الان دو ساله با همت بچه ها مسابقه کشوری مخصوص جانبازان برگزار میشه.و این باعث افزایش روحیه و تکریم جانبازان میگردد.
با سپاس فراوان از دست اندرکاران و با امید تکرار این مسابقات.
من یکی از جانبازانی هستم که در این مسابقه شرکت و انتخاب برای مسابقه کشوری وزنه برداری شده ام .خدا را شکر با پیگیری مصرانه جانبازان کشور و همت مسئولان تربیت بدنی بنیاد مرکز علی الخصوص آقای هادیان ،خدا را شکر این مسابقه امسال هم برگزار شد. امید این مسابقات هر ساله برگزار تا انگیزه جانبازات را برای ورزش بیشتر نماید.
تیم وزنه برداری جانبازان استان تهران تمرینات مرتبی را پشت سر گذاشته و امیدواریم که عنوان قهرمانی تیمی را همانند سال گذشته ،تکرار نماییم .
من نیز در این مسابقه شرکت داشتم مسابقه پر شور و هیجانی بود و علی رغم اینکه با هم رقابت می کردند هنگام وزنه زدن دوستان و رقیبان ،همدیگر را مورد تشویق قرار داده و همدیگر را روحیه و حمایت می نمودند.همانطور یکه در گزارش خواندید جانبازان هفتاددرصد بیشتر از جانبازان دیگر از این مسابقه استقبال و بیشترین نفرات انتخاب شده از این عزیزان بودند . با آرزوی موفقیت برای تیم وزنه برداری جانبازان تهران، امیدواریم قهرمانی سال گذشته را تکرار نمایند.
باسلام جناب حاج مهدی اسدزاده کمال تشکررادارم بخاطر پوشش خبری این مسابقه برادر کوچک شما سیدعلی مشهدی عباس.
تشکر از زحمت شما.
جالبه كه از همه موقع وزنه زدن عكس هست جز جانباز عزيز و دوست داشتني حاج مهدي اسدزاده چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خيلي مخلصيم
با سلام و احترام .حاج مهدي اسدزاده دوست داريم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi