شناسه خبر : 31858
یکشنبه 26 بهمن 1393 , 08:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فشارهای سیاسی و تحقیق و تفحص از بنیاد

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیسیون شوراهای مجلس با بیان اینکه اجازه تغییر مسیر در گزارش تحقیق و تفحص از بنیاد شهید داده نمی شود، گفت: فشار‌های سیاسی نمی‌تواند بر روند تحقیق و تفحص از بنیاد شهید اثر بگذارد و ۱۰۰ ها میلیارد تومان باید به بیت المال بازگردد.

امیر خجسته در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، درباره وضعیت گزارش تحقیق و تفحص از بنیاد شهید اظهار داشت: این گزارش در آینده نزدیک پس از تصویب در صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرائت می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا زمان قرائت گزارش تحقیق و تفحص از بنیاد شهید به تاخیر افتاده است، گفت: هنوز گزارش تحقیق و تفحص از بنیاد شهید نیاز به کار بیشتری دارد چراکه مدارک و مستندات جدیدی در حال ارائه به تیم تحقیق و تفحص است.

خجسته با اشاره به اینکه گزارش تحقیق و تفحص تا حد زیادی تکمیل شده است، عنوان کرد: اما گزارش‌های جدیدی به تیم تحقیق و تفحص ارائه شده که باید در این گزارش لحاظ شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس تاکید کرد: اجازه تغییر مسیر در گزارش تحقیق و تفحص از بنیاد شهید داده نمی‌شود این تحقیق و تفحص با گزارش‌های دیگر تفاوت داشته و محکم, پشت این گزارش ایستاده‌ایم و از حق مردم و ایثارگران عبور و عدول نمی‌کنیم.

خجسته با اشاره به اینکه بیشتر مباحث اقتصادی در این گزارش مطرح است، بیان کرد: اتفاقاتی افتاده و همه آنها در گزارش لحاظ شده است و براساس آن 100 ها میلیارد تومان باید به بیت‌المال بازگردد که بخشی از این میزان بازگشته است.

رئیس کمیسیون شوراها و امور مجلس اظهار داشت: فشارهای سیاسی و ارتباطات نمی‌تواند بر این تحقیق و تفحص اثر بگذارد.

اینستاگرام
سلام ، نوش دارو بعد از مرگ سهراب فایده ای ندارد. در حالیکه کارشکنی و تبعیض در عملکرد مسئولان بنیاد با ایثارگران ادامه دارد و هیچ مرجعی پاسخگوی شکایات ایثارگران نیست اگر هزاران صفحه اطلاعیه و گزارش تحقیق و تفحص تهیه شود بی فایده است.
از قدیم مثلی معروف در فرهنگ مردم همدان وجود داشته که از قول پدر میگوید تلاش میکنم بچه شب بیرون از خانه نماند اما اگر یکشب بیرون ماند تلاش بی فایده است.
حق تعالی را شاکریم که مردم در قول و عمل بخوبی قدردان ایثارگران محترم هستند زیرا فرهنگ ایثارگری از بطن اعتقادات عمیق مردمی تقدس یافته و همواره مورد احترام خواهد بود. از سوی دیگر سایه سیاه و شوم سیاستهای غرب زده که توسط برخی مولتی میلیاردهای نفوذی در حکومت موجب اعتراشات ایثارگران گردیده و نمونه آشکار و علنی آن در جریان فتنه در انظار مردم قرار گرفت با تکیه بر سیاستهای ضد اسلامی دیکته میشود تا تکرار فریبها و فتنه سازی دیگر باشد. سوالی که همیشه در ذهن متبادر گردیده علت رها کردن سیاستمداران سکولار نفوذی به حال خودشان است که آزادانه هرگونه ضدیت را با امت مسلمان اعمال میکنند و هیچ مرجعی پاسخگو نیست.
مرد باشید و این کار را پیگیری کنید. ولی چشمم که از گاز خردل خشک است باز هم آب نمیخورد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi