شناسه خبر : 32224
سه شنبه 05 اسفند 1393 , 10:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کاشت نهال به تعداد شهدا

عزت و اقتدار نظام به برکت جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران است

دستگزین مدیرکل بنیاد استان هرمزگان روز گذشته یکشنبه ۳ اسفند در همایش یک روزه‌ای که با حضور معاونان و روسای بنیاد شهرستان‌های تابعه استان هرمزگان در سالن جلسات مرکز مشاوره بنیاد هرمزگان برگزار شد گفت: فرهنگ شهید و شهادت از بالا‌ترین ارزشهاست که با تاریخ این ملت آمیخته شده است.

مدیر کل بنیاد هرمزگان در ادامه گفت: در تمام دنیا برای افرادی که سابقه‌ای ایثار و از خود گذشتگی یا حضوری در جنگ‌هایی داشته‌اند، با احترام و رافت خاصی رفتار می‌شود، اما در جامعه اسلامی ما این احترام با توجه به جایگاه شهید و شهادت در مکتب دینی ما از دیگر جوامع بیشتر است.

دستگزین با ذکر این مطلب که توجه به نیازهای جامعه ایثارگری از اهداف این مجموعه است خاطرنشان کرد: اکنون هیچ نقطه‏ای از کشور نیست که عـطر شهـادت، نور شهادت و خاطره‏ی حماسه‏های همراه با شهادتِ این عزیزان در آنجا وجود نداشته باشد. انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی، حیات و شکوه و پایداری و بالندگی خود را از این فداکاری و گذشت‌ها دارد.

در ادامه این همایش معاونین و روسای بنیاد شهرستان‌های تابعه گزارشی از عملکرد ۱۱ ماهه از خدمات رسانی به جامعه ایثارگری ارائه کردند.

در پایان در خصوص مراسم ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهید هماهنگی لازم به عمل آمد و همچنین مقرر شد در این روز ۱۲۰۰ نهال به تعداد شهدای استان هرمزگان در بندرعباس و شهرستان‌ها کاشته شود

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi