شناسه خبر : 33840
یکشنبه 30 فروردين 1394 , 09:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پدر شهیدان تقوی درگذشت

شهیدنیوز: یکی از پدران سه شهید از دیار مشهدالرضا پس از 34 سال دوری از فرزندان شهیدش شب گذشته دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلا پیوست.

حاج حسین تقوی (حداد) شب گذشته بر اثر کهولت سن در 83 سالگی دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

مراسم تشییع این اسوه صبر و استقامت فردا یکشنبه 30 فروردین ماه جاری راس ساعت 30/10 صبح فردا از حسینیه نجفیها واقع در چهارراه شهدا، کوچه چهارباغ تشییع و در صحن جمهوری اسلامی بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) به خاک سپرده می‌شود.

فرزندان این پدر شهیدپرور به نامهای جمال 21 ساله و دانشجوی رشته مهندسی، خالد 19 ساله و عادل 18 ساله هر دو محصل و داماد این خانواده به نام محمد خلیفاوی به طرفداری از انقلاب اسلامی ایران و حضرت امام خمینی (ره)، توسط دولت بعث عراق دستگیر و پس از شکنجه‌های فراوان در سیاه چاله‌های این رژیم منحوس در اول شهریور 1359 به شهادت رسیدند.

لازم به ذکر است مادر این شهیدان والامقام با 78 سال سن هم‌اکنون در قید حیات هستند و خواهر این شهیدان که همسر شهید محمد خلیفاوی می‌باشد به مدت 18 ماه در زندانهای عراق بسر برده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi