شناسه خبر : 34029
شنبه 05 ارديبهشت 1394 , 08:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اجلاسیه شهدای دانشجوی سمنان

رئیس دانشگاه سمنان و رییس اجلاسیه شهدای دانشجوی استان سمنان گفت: سردار سلامی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنران اصلی اجلاسیه بزرگ شهدای دانشجوی این استان است.

دکتر عباس هنربخش رئوف در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،منطقه سمنان، با بیان اینکه اجلاسیه بزرگ شهدای دانشجوی استان سمنان در روز 15 اردیبهشت ماه و پیش از کنگره 3000شهید استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این اجلاسیه در سالن همایش‌های امیرکبیر دانشگاه سمنان برگزار خواهد شد.

وی از رونمایی سه موسیقی در این اجلاسیه خبر داد و گفت: این سه اثر موسیقایی تولیدی استان بوده و به صورت اختصاصی برای اجرا در این اجلاسیه تهیه و تولید شده‌اند.

 

رئیس اجلاسیه شهدای دانشجوی استان سمنان،از اثر"تکرار تاریخ" به عنوان یکی از آثار رونمایی شده در این اجلاسیه یاد کرد و افزود: این اثر موسیقی به همراه اثر" اندیشه‌های خام" که تمامی عوامل تولیدی آن از استان هستند، برای نخستین بار در روز اجلاسیه اجرا می‌شوند.همچنین یک اثر موسیقی دیگر تحت عنوان شهدای دانشجوی استان نیز در این اجلاسیه رونمایی و اجرا خواهد شد.

 

دکتر هنربخش رئوف در پاسخ به پرسشی در خصوص تولید آثار مکتوب در خصوص این اجلاسیه، به خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: علاوه بر چندین مجله و نشریه و ویژه نامه در این اجلاسیه بزرگ از کتاب"شهید محمدمهدی امین" از شهدای شاخص دانشجوی استان سمنان نیز رونمایی می‌شود.شهید محمدمهدی امین، دانشجوی دکترای دانشگاه شیراز از شهرستان سمنان بود که در دوران دفاع مقدس به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

 

دکتر هنربخش با اشاره به برگزاری برخی برنامه های این اجلاسیه بزرگ افزود: تاکنون در همین راستا یادواره‌های شهدای دانشجوی استان سمنان در دانشگاه‌های سمنان، دانشگاه آزاد سمنان، آزاد دامغان ، شاهرود و...برگزار شده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi