شناسه خبر : 34997
یکشنبه 17 خرداد 1394 , 10:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزارش مصور پذیرایی ایستگاه صلواتی گردان انصارالرسول از زائران امام(ره)

ایستگاه صلواتی گردان انصارالرسول به مناسبت ارتحال امام(ره) از زائران حرم مطهر پذیرایی نمودند.

فاش نیوز - جمعی از رزمندگان و جانبازان و برادران شهدای گردان انصارالرسول(ص) در هفته گذشته به مناسبت ارتحال امام خمینی(ره)  با برنامه ریزی قبلی  خود را برای پذیرایی از زائران امام عزیز آماده می کردند. ایستگاه صلواتی رزمندگان گردان انصار الرسول(ص) جمعی لشگر 27 محمد رسول الله(ص) بعد از نماز جماعت صبح شروع به توزیع حدود9000 پک صبحانه بین زائرانی که بعضا از استانهای  سیستان و بلوچستان،لرستان کرمان و.... بودند نمود.از همان ابتدای صبح در داخل کانکس کنار ایستگاه صلواتی مستقر بود. آقای دکتر عبدی، خانم دکتر رحیم لو و خانم دکترکشوری حضور و به  مداوای صلواتی پرداختند که تا عصر روز ارتحال  بیش از 275نفر را ویزیت و با دادن داروهایی که تهیه شده بود مداوا نمودند.  داخل ایستگاه صلواتی رزمندگان گردان، شور و شوق رزمندگان دیروز و جانبازان امروز،آنهایی که  به فرمان حضرت امام خمینی (ره) تفنگ به دست گرفتند  امروز با تمام توان به پذیرائی زائرانش می پرداختند.حدود 8 تن هنداونه قاچ کردند و جگر زائرین را در 14 خرداد خنک کردند . شربت آبلیمو آب معدنی،بیسکویت و... را می بینیم  که هر یک از بچه ها مشغول بردن و توزیع آن هستند. بعد از سخنرانی مقام معظم رهبری خادمین شهدا با دادن آب معدنی، یخ و آبجوش به هر یک از زائران آنها را بدرقه نمودند.

اینستاگرام
درود به معرفت و حضورتان برای پذیرایی از مردم خداوند به شما خیر دهد
ارائه چنین خدمات ارزنده ای جز از رهروان واقعی راه امام خمینی بر نمی آید... اجرکم عندالله
سلام
این انسانهای با گذشت رهرو واقعی امام و شهدا هستند وچنین کارهایی فقط از بزرگان بر می اید
اجرکم عندالله ای دوستان امام
قابل توجه بعضی از مسئولین وزارتخانه ها بنیاد شهید مناطق شهرداری هلال احمر کسانی که رحلت امام به ظاهر درگیر هستند و ....لطفاضمن حمایت از این تشکل های مردمی الگوی خوبی است برای شما ها و ادارات تابعه ممنون.
سلام علیکم
با تشکر از هم رزمان قدیمی با کار و تلاش خودشان در قطعات شهدا جای خالی ما را که حضور نداریم پر میکنند و راه امام و شهدا را مستقیم طی میکنند انشاالله با شهدا محشور شوید(رزمنده لشکر 27 محمدرسول الله)
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi