شناسه خبر : 35009
یکشنبه 17 خرداد 1394 , 12:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تذکر به وزیر دفاع برای پرداخت حقوق رزمندگان

در جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی تعدادی از نمایندگان با تذکر به وزیر دفاع در خصوص کوتاهی چند ماهه این وزارتخانه برای پرداخت حقوق رزمندگان معسر خواستار رسیدگی به وضعیت رزمندگان شدند.

به گزارش شهدای ایران؛ در جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی تعدادی از نمایندگان با تذکر به وزیر دفاع در خصوص کوتاهی چند ماهه این وزارتخانه برای پرداخت حقوق رزمندگان معسر خواستار رسیدگی به وضعیت رزمندگان شدند.

بنا بر این گزارش در ماه های پایانی سال 93 و به دنبال اعتراض های چند باره برخی از رزمندگان به نمایندگان مجلس جلسه ای با حضور سردار دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مجلس شورای اسلامی برگزار شد که بر اساس آن قرار شد تا وزارت دفاع نسبت به برقراری حقوق رزمندگان معسر بر اساس قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران که مصوبه مجلس است اقدام کند اما تاکنون علی رغم اعتراض های ایثارگران وزارت دفاع هیچ اقدامی انجام نداده است.

صبح امروز تعدادی از نمایندگان مجلس نسبت به برقراری حقوق رزمندگان معسر به وزیر دفاع تذکر دادند.

پیش از این نیز یکی از نمایندگان ایثارگر مجلس شورای اسلامی اعلام کرده بود دستگاه های دولتی قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران را پرداخت نمی کنند و علت آن را عدم صدور دستور العمل اجرایی آن در دولت تدبیر و امید دانسته بود.

اینستاگرام
بسمه تعالی.
باسلام .به پاس فداکاریها وازخودگذشتگی ها ورشادت های رزمندگان مظلوم دفاع مقدس.
لزوم اصلاح آیین نامه تعیین درصد جانبازی سال ۱۳۸۹ به نحوی که در خصوص کلیه رزمندگان همچون ازادگان گرامی متناسب با ماههای حضور در جبهه درصد جانبازی اعطا گردد .
باکمال تشکر.به امیدپیگیری ورسیدگی فوری بعدازگذشت ۲۶سال از دفاع مقدس.

كارمند آموزش وپرورش استان البرز هستم چرا ماده ٥١ خدمات ايثارگران در آموزش و پرورش اجرا نمي شود مگر قانون نشده آقاي.فاني چرا ظلم به جانبازان مي كنيد حق ناس ميكنيد چرا قانون را اجرا نمي كنيد نمايندگان مجلس لطفا شما هم مسؤول هستيم رسيدگي نما ييد مگر شما ها نمايند ملت نيستيد
سلام.خواهشن کاری کنید این حقوق رزمندگان برقرار بشه...خیلی نیازمندیم به خدددددددداااااااااااا
چراازکلمات منفی معسرونیازمندو...برای رزمندگان وجانبازان استفاده میشود؟واقعاباعث تاسف است
متوانستیدد بجای کلمه معسر از ماثر استفاده میکردی فکرکنم اینجفاس به رزمندایی که بفکر درصدو نبودن چون زمان جنگ بسیجیوسپاهی همه یه حقوق میگرفن بله الان اقایان بزرگ شدن حق دارن رفاقتو با همرزماشون جدا کنن چون این تبعیضا قابل توجیه نیست ماشالله همه باکلاسن بالاخره روزی بایس جواب بدن اینه که فرهنگ ایثار توجامه رخت بربسته
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi