شناسه خبر : 35220
دوشنبه 25 خرداد 1394 , 13:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزارش مصور از تشییع پیکر هادی کجباف در اهواز

فاش نیوز -  هر جا که باشی خاک وطن چیز دیگریست !!

و این روزها ما خوزستانی ها هر چند روز یکبار مراسم استقبال از عزیزان دور از وطن خود را بر پا می کنیم..

این بار وجود مطهر شهید مدافع حرم حاج هادی کجباف باعث شد که ما دوباره در حسینیه  ثارلله اهواز دور هم جمع شویم ...

وه چه دیداری بود !؟ چه بگویم از حالمان در لحظه دیدار...  

از شبنم اشک گونه هامان تر بود

تشییع جنازه گلی پرپر بود

از منبر دست ها که بالا می رفت

در صحن حسینیه دل محشر بود ...

لازم به ذکر است پیکر شهید  برای انجام مراسم تشییع و وداع به شهرستان باوی و سپس برای تشییع و تدفین در صبح روز سه شنبه در شوشتر به این شهرستان منتقل می شود.

تصاویر از جعفری

** (برای مشاهده تصاویر در سایز اصلی روی آن کلیک کنید )

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
سلام علیکم احتراما جانباز عزیز ساقی باتشکر از زحمات جناب عالی در سایت فاش نیوز چرابیشتر مطالبی که درسایت مطرح می شود بیشتر از جانبازان وایثارگران مرکز می باشد بعنوان مثال اگر جانبازی درتهران شهید می شود لحظه به لحظه از تشیع تا دفن وبعد از ان همه مراسمات حتی سالگرد ان عزیزان درسایت منعکس می شود ولی از جانباز شهید دیگر استانها به ندرت ان هم درحد یک خبر انعکاس داده می شود سالهای گذشته چندین جانباز درخراسان رضوی شهید شدن انعکاسی نداشت ماه گذشته جانباز علیزاده و روزشنبه سردار پاسدارجانباز گردنی احیا دهقانپور به جمع یارانشان پیوستن هیچگونه خبر یا مطلبی درسایت منعکس نشد یا اگر پدران چند شهید از دنیا می روند اگر هم مطلع می شود بخاطر اینکه به سلیقه وجناح مسئولین سایت. نزدیگ نمی باشد انعکاسی داده نمی شود. برادرگرامی اگر سایتی بوجود امده تا مشکلات ومطالب ایثارگران رامنعکس. کند پس تبعیض بین جانبازان. وایثارگران مرکز وسایر استانها نباشد
سلام خوش انصاف!
تبعیض درباره شهدا معنا ندارد. ظاهرا شما وبعضی از دوستان همه چیز را جناحی میبینید و تحلیل می کنید. اگر به شهیدی درمرکز لیشتر پرداخته می شود به این خاطراست که کسانی به خودشان زحمت می دهند و گزارش تهیه می کنند و برایمان ارسال می کنند. اگرشما هم این زحمت را متحمل شوید - هرجا که هستید- ما با کمال میل درخدمت هستیم. البته این نکته را هم نباید ازنظردورداشت که اینجا به دلیل نزدیکی راه امکان ارسال خبرنگار را داریم و درشهرستان ها دوستان خودشان باید کمکمان کنند. فقط ایراد گرفتن مشکلی را حل نمی کند. ما امکاناتمان محدود است و چشم به همکاری دوستان داریم. بد به دلتان راه ندهید.
جناب ساقی من هم عرضی خدمت شما دارم ... خود می دانید چه خدمت شما زنگ بزنم با موبایل یا تلفن و چه از طریق فضای مجازی شکایتم را خدمت شما بگم در هر دو صورت یکی است اما اینجا می نویسم تا تاثیرش بیشتر باشد ..
داداشم .. سلام . من از اینکه این برادر از دست شما که بی تقصیرید دل تنگ شده خیلی خوشحال شدم چون اینجور حال و روز منو بهتر درک می کنید . داداشی عمریه من و ما تاوان کم کاری دیگران را می دهیم ولی بازم همه از ما توقعات فوق طاقتمان را دارند . مثل انتظارات زیادی که از شما هست ولی در واقع نابه جاست .با این حال ما که با یاری خدا همه موانع را پشت سر گذاشتیم و سربلند به اندازه لیاقت جانبازیمان در راه دین تا اینجا رسیده ایم ..این سالهای اخیر از درون در حال له شدن بودم ... یه دعایی داشتم سر سجاده .. با خدا ..
کو مرادی مرشدی یا خضر دانایی که من
همچو موسی مدتی در محضرش خدمت کنم ..
از همت و تلاشم هرچه بگویم باز هم کم گفته ام ... من هیچ ترسی ندارم که مثل دلهایی که دورند از خدا من به دل مردگی ها عادت کنم !
چونکه تا به حال خدا بدون آنکه لیاقت داشته باشم از سر لطف و کرمش دل ما را در راه خودش هدایت کرده .. خدا خواست ما به شما رسیدیم ..حالا که خدمت شما هستیم انتظار دارم که شما بیشتر از پیش ما را درک کنید .. بعضی وقتها به خودم می گم وقتی این خدا تمام آرزوهای بر حقمو بر آورده کرده .. پس خوبه یه چله بگیرم که دعا کنم هرچه زودتر تا خدا هجرت کنم ...باز به خودم نهیب می زنم خو اون وقت چی ؟ اگه خدا ازم پرسید تو کوله بارت چیه چی جواب خدا رو بدم ؟؟
آره داداشی به خاطر همینم هس با وجود همه کم لطفی ها بازم از خدا بابت نفس کشیدن هر روزم تشکر می کنم و در لحظه های خلوتم با خدا ازش می خوام که عاشقترم کنه ... در راه این عشق خاکسترم کنه ! خاکستر عشق ارزشش پیش خدا مثل طلای ۲۲عیاره ..هنوز چند تا جون دارم تا خاکستر شدن ..!
همش تقصیر این سعید آقاست !... والله
اخوی .. حالا اگه از دستت بر میاد در راه اهدافی که دارم این جناب خضر ما رو پیدا کن و بهش بگو ۱۷۵شهید غواص آمدند ...برای دلگرمی امثال ما هم !!خلاصه بهش بگو کم به ما سخت بگیر ...باتشکر

نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi