شناسه خبر : 36752
یکشنبه 25 مرداد 1394 , 09:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

از خودت ممنون نباش

حسین افسری- برادران ایثارگر! شما عزیزانی هستید که فعلا" به فراموشی سپرده شده اید اما زمانی از ایثارگران محترم تجلیل خواهد شد که آن وقت خود ما وجود نداریم حتی شاید جنازه هایمان هم خاک شده است!
نمیدانم چگونه درد دل با تو گویم. ای مسئول. ای مدیر. ای رئیس. ای پشت میز نشین. ای آقایی که با ماشین اداره می آیند و با احترام خاص تا درب اداره شما را همراهی می کنند و با تکریم های فراوان پاداش خدمت می گیری و برای یک ساعت بیشتر کار کردن برای خدمت به مردم انتظار داری اضافه کار و حق ماموریت برایت لحاظ شود. وقتی هم که در جلسه اداری حضور پیدا می کنی، چنان با دب دبه و کب کبه آن بالا بالاها می نشینی که انگار جناب صدر اعظم حضرت ( نادر شاه افشار ) هندوستان را فتح کرده ای ....

 نه داداش گلم پیاده شو با هم برویم. هر کجا که میخواهی روی ..ای مسئولین . ای مدیران . ای رئیسان . ای پشت میز نشینان . باید خجالت بکشید از این همه صداقت ایثارگران شما در چه فکری هستید آیا هیچ فکر نکرده اید که اگر همین ایثارگران نبودند و اگر رشادت همین مردان با غیرت نبود الان تو چیکاره بودی؟
اگر (عباس مهتابی ) نبود اگر جانباز ش 1 نبود . اگر برادرم یوسف نبود. اگر برادرم صفری نبود. اگر برادران ناصر. جانباز30درصد. محمد رضا و برادر عزیزم جانباز نبودند و سایر ایثارگران دیگر و... تو چیکاره بودی؟ شاید الان باید کارگری می کردی و حالا که خداوند به صدقه سری همین جانبازان تو را به مدیریت یک اداره یا یک سازمان و یا یک شرکت مهم نائل گردانیده است، از خودت ممنون نباش. چون تو هرچه یا هرکه هستی از صدقه سری همین ایثارگرانی. پس از خودت ممنون نباش ....

 کمی به خود آیید. من سال1360 در گیلانغرب بوده ام و از منطقه ای که آقای مهتابی فرمودند اطلاع دارم. ایشان از منطقه قصر شیرین. نفت شهر. گیلانغرب و سر پل ذهاب سخن می گوید. در آن زمان یعنی سال 1360 در کوه های گیلانغرب طوری بود که اگر دشمن می آمد و از خط مقدم ما هم رد می شد، در بعضی از جاهای آن قسمت جبهه قابل کنترل نبود. چون کوهستان بود البته نه کوه های معمولی بلکه کو ه های سر به فلک کشیده خیلی بلند!
خواهش می کنم بروید ببینید بعد متوجه می شوید من چه می گویم .....
 و متقابلا" ما هم همینطور تا پشت خط مقدم دشمن می رفتیم و آنها متوجه نمی شدند و حتما" شما آقایان این مطالب را در فیلم ها دیده اید اما ما در عمل این کارها را کرده ایم.
برادرانمان و خیلی از رزمندگان مثل آقای مهتابی در آن جبهه به اسارت دشمن درآمدند .
یادم هست سال1360در عملیات شیاه کوه در همان منطقه گیلانغرب برادران بسیج. سپاه . ارتش . ودلیر مردان هوا برد چقدر شهید و مجروح دادیم. بروید تاریخ عملیات را بخوانید و بدانید که بچه های ما با چه سختی های مبارزه کردند.

 رزمندگان ما در عملیات شیاه کوه که به محاصره دشمن درآمدند، چندین شبانه روز بدون آب و غذا در لابه لای سخره ها پنهان شدند تا توانستند کم کم از بین محاصره دشمن فرار کنند. عده ای هم به شهادت رسیدند، عده ای به اسارت درآمدند و عده ای هم مجروح شدند. آیا میتوانید تصور کنید خارج شدن از محاصره دشمن چطوری و با چه خطراتی مواجه می شوید. شما آقایان اکثرتان در آن زمان کوچک بودید یا اصلا" نبودید و الان آرامش و امنیتی اگر دارید حاصل رشادت های همین برادران است. حاصل 114 ماه اسارت برادرمان عباس مهتابی و دیگر اسیران است که در دست دژخیمان اعراب بعثی  اسیر بودند و زیر شکنجه های این سفاکان تاریخ دم بالا نیاوردند...
حالا شما راحت پشت میز نشسته ای. حتی برای یک پرونده معمولی جانباز به خودت زحمت نمی دهی که از پشت میز ریاستت تکانی بخوری تا کار و مشکل این ایثارگر حل شود .
مسئولین محترم خواهشمندم کمی فکر کنید و با دقت تمام به مردم جامعه خدمت کنید برادران ما چیز زیادتری از حق قانونیشان از شما طلب نکرده اند.
فاش نیوز تشکر

اینستاگرام
سلام ای هم همرزمم. سلام ای هم سنگر عزیزم. ای تو که تنها مرا درک میکنی و مرا می فهمی. حسین آقای گرامی من فکر نمیکردم اینقدر به منطقه ی عملیاتی غرب آشنایی داشته باشی. فکر میکردم و احساسم این بود که بیشتر در عملیاتهای جنوب حضور داشته ای اما آنطور که توضیح فرموده بودی آشنایی بسیار خوبی از منطقه ی گیلان غرب و شیا کوه و بازی دراز داری.بخدا قسم وقتی مطلب بسیار با ارزش و واقع بینانه ی جنابعالی را خواندم تمام موی بدنم سیخ شد و لحظاتی چند به آن ایام دشوار باز گشتم و تمام از خود گذشتگی آن مردان بی ادعا را عینآ برایم تجسم شد. اما ای برادر عزیز کو گوش شنوا؟ کیست که درک کند؟ به خدا قسم همین حالا هم من اعلامیه ای که ارتش در تاریخ 60/2/1 چاپ کرده و آن اعلامیه ی شهادت من است را دارم. آقای افسری بزرگوار اگر یادت باشد. چند وقت پیش فرهنگیان تجمعی در تهران برگذار کردند و الان حدودآ چهل یا پنجاه روز است که اخبار ظهر و شب و صبح یکسره از حل مشکلات معلمین حرف میزند و اینطور که شنیده میشود بین دوست تا هشت صدهزار تومان به حقوقشان اضافه شده است.میخواهم عرض کنم اگه همه ی ایثارگران متحد شویم شاید تا حدودی به حق و حقوق خود برسیم. با سپاس از جنابعالی.
میروند بازدید جانبازی که مبلهای خوشکل برادرش دکتر بچها الحمدالله فارق از تحصیل مگر گاها از تلوزیون ندیده اید کل کشور فقط ۵۰جانباز دارد بقیه سیاه لشکر
اول میخوام یک سلام گرم وخسته نباشید به کارمندان فاش نیوز بگم تنها رسانه ای هست که باهیچکس رودربایسی یابهتر بگم ترسی ندارداین برای من خیلی جالبه شایدم به اینده امیدوار میشیم. جناب اقای افسری خوب گفتی اما یه خرده درباره ایثارگران کم لطفی کردی گفتی فلانی از صدقه سری ایثارگران فلان شده اما بنده میگم نه تنها قوه ای مقننه قوه ای قضایی قوه ای مجریه مدیون ایثارگران هستندبلکه خاورمیانه مدیون ایثارگران ایران هستند چون اگر این ایثارگران زهرچشم از غربی ها نمی گرفتند الان کشورهای منطقه مستقیما زیر سلطه غربی ها بود ایا میتونم از فاش نیوزیها یک خواهشی بکنم بنده خیلی خیلی کم سوادم یعنی سوم ابتدایی قدیم برابر است با اول ابتدایی الان غلط املاهای بنده را تصحیح کند یعنی درست کند متشکرم
برادر عزیزم (هدایت) با عرض معذرت از شما عزیز جانباز اگر خطایی از بنده در جملاتم میبینید من را عفو بفرمایید ...انطور که مسلم است شما اشرافیت کامل بر تمامی کامنتهای برادران دارید و از سایت فاش نیوز اخبار و مقاله برادران را ملاحضه میفرمایید .
برادرعزیز و ارجمند جناب هدایت . من شاید نتوانسته ام پیامم را بطور روشن تر و همگانی برسانم باز هم عذر من را بپذیر ..
در تمامی کامنتهایم همیشه سعی بر این داشته ام که ایثارگران را ولی نعمتان این اب و خاک معرفی کنم ودر واقع هم همین است . اما ظاهرا اقایان باورشان نیست که هر چه دارند از افرادی مثل شما برادر عزیزم اقا (هدایت . اقا سید . عبا س مهتابی ها ). ووووووودیگر جانبازان به این اقایان ارثیه رسیده است .
اقایان ثروت هایشان را برای فرزندانشان طوری تعریف کرده اند که انگار پدرانشان از قبل صاحب مال و مکنتی بوده اند .
ایندگان بدانند که عده ای از این اقازادگان قبلا یعنی قبل از انقلاب پا برهنگانی بیش نبودند و اگر ایثارگریهای همین جان بر کفان مثل . شهیدان عزیز . جانبازان . ووو
نبود که با ساده دلی جان بر کف نهادند و بی ریا از انقلاب حمایت کردند و با دشمن بعثی جنگیدند بمدت 8سال از عمر ارزشمند جوانی خود را صرف جنگ کردند .
فاش نیوز تشکر
بنده هم در منطقه سرپل ذهاب و سومار و نفت شهر و گیلانغرب بوده ام و چون مهندسی رزمی بودم ان منطقه می شناسم بنظر من بدترین و خطرناک ترین منطقه غرب بود اصلا معلوم نبود جلو کجاست یا عقبه لشکر کجاست .
ای کاش این مدیرانی که در پست های حساس هستند را بعنوان شناسایی و دیدن مناطق جنگی به سومار می بردند تا بفهمند یک کیلو ماست چقدر کره دارد ...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi