شناسه خبر : 37352
دوشنبه 16 شهريور 1394 , 10:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری همایش مدیریت جهادی و حاشیه های جالب آن

همایش یک روزه «مدیریت جهادی از دیدگاه شهیدان رجایی و باهنر» به همت بنیاد شهید وامورایثارگران، صبح دیروز در سالن شهید رسول زاده برگزارشد.

فاش نیوز - همایش یک روزه «مدیریت جهادی از دیدگاه شهیدان رجایی و باهنر» به همت بنیاد شهید وامورایثارگران، صبح دیروز در سالن شهید رسول زاده برگزارشد.
به گزارش خبرنگار فاش نیوز،  همایش یک روزه «مدیریت جهادی از دیدگاه شهیدان رجایی و باهنر» در آخرین روز از هفته دولت در گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی  با حضور تنی چند از اساتید دانشگاهها و اصحاب رسانه صبح دیروز در سالن شهید رسول زاده برگزار  شد.
سیر تکوینی اندیشه های تحولی انقلاب اسلامی از دیدگاه امام خمینی(ره) و یاران ایشان، ویژگی ها و شاخص های کلیدی مدیریت جهادی، مدیریت جهادی و اخلاق کارگزاران در نظام اسلامی و تفکر ناب در مدیریت جهادی ازمحورهای اصلی این همایش بود.
در این نشست دکتر سید احمد طباطبایی در سخنانی درخصوص سیر تکوینی اندیشه های تحولی انقلاب اسلامی از دیدگاه امام خمینی(ره) و یاران ایشان به بحث مفهوم سازی، فرآیندسازی، پیاده سازی ، نهادسازی و نهادینه سازی در مدیریت اشاره کرد.
دکتر فضل الله طالبی  استاد دانشگاه نیز طی سخنانی، با بیان خلاصه ای از دیدگاه امام(ره) و مقام معظم رهبری به شاخصه هایی مانند شجاعت، دین محوری، مردم داری، سلامت نفس، خودسازی، اخلاص، کمک به محرومان، قانون مداری، وحدت هدف، اخوت و برادری و فرهنگ و روحیه جهادی به عنوان  ویژگی ها و  شاخص های کلیدی مدیریت جهادی اشاره داشت.
در این همایش محمود اسلامی تربتی استاد عرفان و اخلاق از دیگر سخنرانان این همایش نیز به تببین صفات و ویژگی های مدیریت ، اعم از عدالت، حسن خلق، انتقادپذیری، مشورت، مدارا با مردم، تنظیم اوقاتو تشویق کارکنان پرداخت.
در خاتمه نیز دکترمحمدرضا سروش با مبحث تفکرناب در مدیریت جهادی به این نشست پایان داد.

***درحاشیه های همایش مدیریت جهادی

همایش مدیریت جهادی با رویکرد به دیدگاه شهیدان رجایی و باهنر در بیان سخنرانان مدعو این همایش کمتر لحاظ شده بود و به جای پرداختن به دیدگاه این بزرگواران بیشتر زمان نشست صرف بیان نظرات صاحب نظران غربی در دهه های گذشته شد که این امر به هیچ عنوان خوشایند حاضرین در جلسه نبود.

مدعوین دراین نشست که برای بررسی  دیدگاه شهیدان رجایی و باهنر درباره مدیریت جهادی تشکیل شده بود به بیان خاطرات سفرهای خارجی خود ازجمله  نظم و ترتیب و دقت درکشورهای خارجی غربی نظیر هلندو...اهتمام ورزیدند و این درحالی بود که  این نشست با عنوان مدیریت جهادی،  با تاخیرحدود  یک ساعته  برگزار گردید! درحالی که زمان رسمی نشست ساعت 8/30 دقیقه صبح مقررشده بود. خبرنگاران حاضر برای پوشش اخبار نشست نیز که ازصبح زود درمحل حاضر شده بودند از عدم پذیرایی دلخور بودند و سرانجام درانتهای جلسه و حدود ساعت 12 ظهر پذیرائی ای از آنان به عمل آمد. 

همچنین حجت الاسلام حسنی از مسئولان بنیاد شهید و قائم مقام رئیس بنیاد نیز که قرار بود دراین نشست حضور داشته باشد به محل نشست نیامد!

 

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
اگر شهیدان رجایی و باهنر بودند و این همایش را میدیدند چه می گفتند ؟ ایا وضع ایثارگران و بچه های جنگ اینگونه بود ؟ نه بخدا
شهید رجایی عزیز طرحی برای سالمندان اجرا کردند که نامشان مجددا جاودانه شد وهنوز هم عده ای از برکت این طرح استفاده می برند .یادشان بخیر ...
انشاالله برکاتش را همه حس کنند در حد بریزوبپاش وبخوربخور باقی نماند
بیمه درمانی جانبازان پرداخت نمکنند ولی برگزاری همایش انجام میدهند نمیدانم چرا این مدیران بنیاد خچالت نمیکشند مثلا از این همایش مدیران چه یاد گرفتند که وضع درمان و معیشت جانبازان را حل کنند و نتیجه این همایش چی هست امیدارم جواب قانع کننده بدهند البته در پیشگاه خدا و شهدا و امام شهد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi