شناسه خبر : 42942
چهارشنبه 05 اسفند 1394 , 11:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جلسه شورای هماهنگی خدمت رسانی به رزمندگان برگزار شد

ما با تعداد زیادی از رزمندگان مواجهیم که آمار آنها باید ثبت شده و کارت رزمندگی صادر شود تا بتوان به آنها خدمات ارائه کرد.

اولین جلسه شورای هماهنگی سند راهبردی خدمت‌رسانی به رزمندگان با حضور سرلشکر فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، اولین جلسه شورای هماهنگی سند راهبردی خدمت‌رسانی به رزمندگان 2 اسفند با حضور جمعی از مقامات عالی‌رتبه کشوری و لشکری در ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.

در این جلسه سردار سرلشکر حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، امیر پورشاسب جانشین رئیس ارکان و امور مشترک نیروهای مسلح، سردار طلایی‌نیک معاون حقوقی وزارت دفاع، سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش، فرهادی وزیر علوم، جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد و حجت‌الاسلام شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور داشتند.

سرلشکر فیروزآبادی در حاشیه این جلسه با حضور در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این اولین جلسه شورای هماهنگی بود که وظیفه دارد بر اساس راهبردها و سند چشم‌انداز دستگاه‌های اجرایی را آنطور که در برنامه چهارم آمده برای خدمت‌رسانی به رزمندگان هماهنگ کند.

وی افزود: این طرح شامل رزمندگانی می‌شود که در منطقه عملیاتی حضور داشتند و یا کارکنان دولتی که در این مناطق بودند و نیز داوطلبین حضور در مناطق جنگی می شود.

وی اضافه کرد: در گذشته چنین طرحی مخصوص رزمندگان نبود اما نظام جمهوری اسلامی دولت و نیروهای مسلح وظیفه دارند که از خدمت‌رسانی به رزمندگان غفلت نکنند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: این طرح طوری تصویب شده که همه ابعاد راهبردی را در نظر بگیرد تا همه دستگاه‌های اجرایی در خدمت رزمندگان باشند.

وی افزود: البته ما با تعداد زیادی از رزمندگان مواجهیم که آمار آنها باید ثبت شده و کارت رزمندگی صادر شود تا بتوان به آنها خدمات ارائه کرد.

فیروزآبادی با اشاره به تصویب آیین‌نامه شورا و بررسی چند مصوبه در جلسه امروز اظهار داشت:‌یک کمیسیون اصلی نیز تشکیل شد تا اقدامات اولیه را انجام دهد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این طرح شامل شهدای مدافع حرم نیز که در سوریه به شهادت رسیده‌اند، خواهد شد یا نه، اظهار داشت: این در قوانین نیامده و یک پدیده نوظهور است اما ما یک اصل داریم که منطقه جنگی توسط ستاد کل تعیین می‌شود که هر کجا را این ستاد مشخص کند شامل این طرح نیز خواهد شد.

سرلشکر فیروزآبادی در پاسخ به سوالی در خصوص رزمایش آینده موشکی سپاه نیز، گفت: این رزمایش در قالب برنامه از پیش تعیین شده و روتین نیروهای مسلح انجام می‌گیرد که هدف از آن، آموزشی و تست و شناسایی محصولات جدید است.

وی گفت: وزارت دفاع نیز دو مرحله تجهیزات را در زمان ساخت و تحویل مورد ارزیابی قرار می‌دهد که این اقدام طبق برنامه‌های از پیش تعیین شده صورت می‌گیرد.

وی افزود: این رزمایش نشان دهنده اقتدار و زنده بودن نیروهای مسلح در مقابل هرگونه تهدید خواهد بود.

اینستاگرام
به جنب سردار دیر کردی چرا الان به فکرت افتاد ؟
باز هم دروغی دیگر !! باز هم ملعبه و بازی دیگری برای در صحنه نگه داشتن مظلوم ترین بندگان خدا بر روی زمین .!! و ما چقدر ساده و ساده لوح هستیم . حدود سی سال از پایان جنگ میگذرد و مسئولین عوام فریب ما هر سال طرحی نو می اندازند و دردهای خفته ما را بیدار می کنند . خوردنی خورد و بردنی برد اما رزمندگان و ایثارگران مظلوم ما هر روز در خلوتگاه نمور و نمناک خود همچون شمع بی صاحبی که برای راز و نیاز در دیری روشن شده باشد سوسو زده و خاموش میشوند و میلیاردها تومان پول بنیاد اختلاس شده و به خارج می رود . همه دروغ میگویند . همه مفسدین و اختلاسگران با هم قرابت فامیلی و سببی دارند . آرزو میکنم هیچ مسئول فاسدی روز خوش نبیند و حداقل در این دنیا رسوا و خوار گردد. قطعاً باز هم برنامه بخور بخوری در پیش است وگرنه تا آرمیتاها و علی رضاها و ها ها و مدافع حرم و ..... ایثارگران و رزمندگان هشت سال جنگ ارزشی برای آقایان ندارند
سلام عليكم ، برادر سرلشكر فيروزابادي شما هم به جبهه حاميان شعار پيوستيد أحسن بر شما ،،، بنده كه در سال ١٣٦٠ كه از طرف بسيج سپاه به جبهه اعزام و مجروح شدم و ٣٤ سال از مجروحيت ميگذرد و در سال ١٣٦٦به استخدام دولت در امدم در اين مدت يكريال هم از سپاه و يا نيروهاي مسلح حقوق ايثارگري نگرقته ام و اسم ما را گذاشته اند جانبازان تبصره ٦ ،،، جانبازان بسيجي تبصره ١ حقوق ايثارگري ميگردند ولي جانبازان بسيجي تبصره ٦ حقوق ايثارگري نميگيرند ايا ٣٤ سال تبعيض بين جانبازان تبصره ١ و ٦ و جانبازان بسيجي و نيروهاي مسلح برطرف نخواهد شد؟ ما جانبازان بسيجي چه گناهي مرتكب شده ايم ايا بايد صبر ميكرديم تا موقع خدمت سربازي برسه و به دشمن ميگفتيم صبر كن و حمله نكن تا ما به سربازي برويم بعد حمله كن ، ايا دفاع داوطلبانه و جانانه از كشور ، حقش اين بود كه اينهمه در حق جانبازان بسيجي ظلم شود؟ شما بعنوان رئيس كل ستاد نيروهاي مسلح مگر از اين تبعيض بين جانبازان بسيجي و جانبازان نيروهاي مسلح اطلاع نداريد؟ چرا احقاق حق نميكنيد اول اين تبعيض را از بين ببريد ، شما امديد ازادگان استان اردبيل را كه بارها در مقابل ستاد كل نيروهاي مسلح تجمع اعتراضي كردند حق و حقوق انها را بر أساس قانون١٩٠سپاه را به انها داديد ، و بعد حق حقوق كل ازادگان سراسر كشور را داديد اينجا هم باز تبعيض قائل شديد باز جانبازان بيسجي را كنار گذاشتيد ، نميدانم شما مسؤولين در اون دنيا چگونه جواب اين قشر عظيم جانبازان بيسجي و خانواده هاي انها را خواهيد داد؟ از ما كه گذشت بعد از اين بخواهين اين حق را ادا كنيد ديگه بدرد ما نميخورد ، اينهم حق الناس است ما كه نميگذريم خدا هم نميگذرد.
باسلام انشاالله که این طرح به زودی اجرایی وعملی بشه و سبب خیروگشایشی در کار رزمندگان عزیزباشه ..خداوکیلی رزمندگان دفاع مقدس شایسته توجه وتقدیرند
سلام خدمت سرلشگر جناب اقا سید حسن فیروز ابادی .
جناب فیروز ابادی شما من و خانواده من را از نزدیک خوب می شناسید دوران دبستانم را یادم هست که در درسهایم ضعیف بودم و از شما بزرگوار کمک می گرفتم شما را خوب می شناسم و خانواده شما را خوب میشناسم و در همسایگی هم بوده ایم .
من که گزارشی از شما روی صفحه لپ تاب دیدم نا خداگاه گزارش را باز کردم و بخاطر شناختی که از شما دارم و اصالت شما را می شناسم امیدوارگشتم که حرفهای سید حسن حرفه زمانی که حرفی را بزنه حتما عملی شدنی است .
با اشتیاق شروع به خواندن گزارش کردم و امیدوارم که تمامی ارگانها جهت احقاق این گفته های شما همکاری لازم را داشته باشند تا هر چه زودتر محقق گردد.
جناب فیروز ابادی امید است که شما شخصا پیگیر سخنان خودتان باشید تا به کرسی عمل بنشیند .
اما اگر به امید بعضی از مسئولین دیگر باشید شاید به فراموشی سپرده شود .
شما فردی متعهد به ارمانهای انقلاب هستید و تا کنون شعار پوچی از شما گزارش نشده است تا کنون هر سخنی گفته اید به سر انجام رسیده است .
خداوند قادر منان شما و خدمتگذاران صدیق انقلاب را نگهدار باشد به امید موقیت .
فاش نیوز تشکر
سلام چون برادر سردار به این دفاع از رزمندگان وارد شدند، امیدوار شدم.
حسن جان بیاد جبهه ها یک یا حسين دیگر.
لبخند بزن دلاور
سلام محمد رضا جان دلم برایت تنگ شده بود کم رنگ شدی دلاور سیزده ساله جبهه
محمد رضا جان تلفنت از روی گوشیم پاک شده لطفا یک سری به من بزن درضمن من انجای قبلی نیستم بیا اول الهیه نبش الهیه یک
خوب شد جنابعالی تحصیلات آنچنانی نداشتی وگرنه با ریس جمهور هم مکاتبه می کردی
آقای حسین افسری عزیز سلام علیکم. شما دوران دانش آموزی ابتدایی در سمزقند بودید؟.
بله تا کلاس سوم دبستان احمد سعیدی بودم و چهارم تا ششم دبستان طبرسی خیابان گاز .
و دوره راهنمایی به بعد چهارراه خواجه ربیع در مدرسه راهنمایی رهی معیری تحصیل کردم .
دوست عزیزم اگر ممکن خودتان را معرفی کنید
...
من هم 4 سال اول خیابان طبرسی مغازه لباس فروشی داشتم .

یک خانه با مغازه نزدیک کوی طلاب خریدم . فردایش فروشنده آمد مغازه و

گفت پشیمان شده است و بیعانه مرا پس دادند .

و من دیگر نتوانستم خانه بخرم .

بعدها مغازه را فروختم .

نتیچه به یک دفعه ملک و مغازه بشدت گران شد و دیگر نتوانستم بخرم .

و شدم بیکار .

سلام الله عل ابن موسی الرضا ( ع )

عبرت :

خدا باید تقریر کند و گرنه زمین نمی چرخد .
...
بنام خدا


بسم الله الرحمن الرحیم
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آَمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ مَا لَا تَفْعَلُونَ كَبُرَ مَقْتًا عِندَ اللَّهِ أَن تَقُولُوا مَا لَا تَفْعَلُونَ إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفًّا كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوصٌ ﴿۴﴾ 61
اى كسانى كه ايمان آورده‏ايد چرا چيزى مى‏گوييد كه انرا انجام نمیدهید (وعده دروغ )نزد خدا سخت ناپسند است كه چيزى را بگوييد و انجام ندهيد در حقيقت‏ خدا دوست دارد كسانى را كه در راه او صف در صف چنانكه گويى بنايى ريخته شده از سرب‏اند جهاد مى‏كنند (۴) صف
نسبت این ایه با وضعیت جلسه شما چقدر بهم نزدیک است حتی در ایه 4 این سوره مبارکه جامعه هدف نیز مشخص شده البته اگر بیندیشیم . به والله پس از نوشتن کامنت قصد تقبیح حرف بی عمل در کلام الله را داشتم که ایه 4 این سوره مبارکه حقیر را بهم ریخت امان از این شباهت کلام الله با وضعیت حال رزمندگان اسلام
بنام خدا
جناب سردار سر لشکر فیروز ابادی
قصد زیاده گویی در خصوص ستون مقاومت از کیان نظام و اسلام (رزمندگان دفاع مقدس ) را نداشته زیرا اولا سند بقدری ضعیف تدوین شده که جدا انسان را شرمنده این بزرگان می نماید . در ثانی تا متوالی خاصی در قالب سازمان. نهاد و بنیاد ی که جمیع قوانین پراکنده کم اثر و بعضا بلا اثر به ان ارحاع شود . تشکیل نشود تنها پس از 30 سال از گذشت دفاع مقدس رزمندگان همچنان بلاتلیف باقی خواهند ماند . تشکیل سازمان . یا بنیاد رزمندگان اولین قدم موثر شما و نظام در راستای برسمیت شناختن این مجموعه الهی پر اثر و بی ادعا میباشد . شما را به خدا قسم میدهم که این پیر جوانان را با ادعاهای بی پشتوانه بیشتر ازار ندهید. خواهش میکنم
انان نیز خدا نگهبان و پشت و پناهشان میباشد
ای کاش نماینده ایثارگران هم این جلسه حضور داشت،،،!

...

که وتو کند ؟!

...

سلام حاج حسین عزیز نمیدانستم شما هم پارتی به این گردن گلفتی داشنه باشی یک دستی هم روی سر ما یتیمان بکش ... ما که پارتی مان فقط خداست که انهم کمترین صبرش 40 سال است که نه ظالم دراین دنیا به سزایش میرسد ونه ما مظلومان به حق مان میرسیم..... ای مسئولین گرام دیدار به قیامت
جانباز 20 درصد با 60 ماه تخریب چی دفاع مقدس
باسلام خدمت همه رزمندگان و جانبازان معزز.علی الخصوص جانبازان زیر 25 درصد . درد .دل های تان در این سایت وزین قابل سپاس .اما فقط فقط والبته شاید بنیاد نشین ها به این سایت سری بزنند.اما و برای اینکه صدای مان را به گوش همه آحاد مردم و مسئولین بشنوند باید به رسانه های داخلی متوصل شویم در غیر این صورت آب در هاون کوبیدن است اگر بناست صدای ما را سردار فیروزآبادی بشنود راه های دیگر ی هم هست ما خواهان حق و حقوق قانونی مان هستيم
سلام . جناب سردار فیروزآبادی آیا در قبال رزمندگان و جانبازان مسئول نم باشید.آیا ظلم در حق جانبازان را چگونه میخواهید توجیه کنید .آیا سند خدمت رسانی به رزمندگان آن هم پس از 30 سال دردی از آلام دردمندان را میکاهد.
ان اقایی که نام ندارند و از تحصیلات انچنانی ومکاتبه با رییس جمهور حرف زده است بفرمایند منظورشان با کی است و با کدامیک از کاربران محترم توهین کرده است لطفا با شهامت نامش را ذکر کند و طرف مخاطبش را معرفی کند تا چندین مدرک عالیه خدمتش ارائه شود . البته این جمله را خدمت ان دوست عزیز عرض کنم که با سواد بودن مسبب با شعور بودن فردنیست بلکه بیسوادانی هستند که استادان دانشگاه از کردار او پند میگیرند و افتخار میکنند که از تجربیات ان بیسواد استفاده میکنند . نمومنش را دارم اگه خواستی خدمتتان ارائه می دهم و از افرادی هست در دانشگاه و تلویزیون تدریس میکند و سوا د ایشان فوق دیپلم است اما شاگردانش همه اساتید دانشگاهند .
فاش تیوز تشکر
بنام خدا
به همین دلیل است که حقیر با توجه به سخنان حناب اقایان مجتهد و ساقی و رحماندوست معتقدم تا رزمندگان عزیز همچون دیگران عزیزان همرزم (جانبازان و ازادرگان ) متوالی نداشته باشند و سازمان و نهادی تحت نام سازمان و یا بیناد رزمندگان بوجود نیاید دور باطلی است که در 30 سال گذشته میزنیم و هنوز رزمندکان با هر مدت زمان حضور در دفاع مقدس . امری که سال 90 سردار باقر زاده قول تشکیل انرا داده بود . یادشان بخیر ( از6 ماه لغایت 90 ماه )در قوانین اجرایی بعنوان ایثارگر شناخته نمیشوند . اینهم از کرامات اقایان پس از رحلت امام خمینی (ره) میباشد
با سلام :
همه بزرگواران محترمی که در اجرای سند راهبردی خدمات رسانی به رزمندگان ، تحت عنوان شورای هماهنگی و دبیر خانه انتخاب شده اند ، مسئولانی بلند پایه کشور هستند که وظایف دیگری نسبت به سازمان متبوعه خودشان دارند و صد البته اولویت هم دارند . و این وظیفه سنگین را هم میبایست اجرائی نمایند .
مسلما با کمبود وقت مواجه خواهند شد همانطور که استحضار دارید این سند در تیر ماه 94 در هیئت محترم دولت تنظیم و به تصویب رسیده است و اولین جلسه ای شورای محترم در اسفند 94 تشکیل گردیده است ./
پیشنهاد انتخاب کارگروه استانی از همین رزمندگان به جهت کمک رسانی و سپس تشکیل سازمان یا نهادی برای خدمات رسانی دائم به این عزیزان رزمنده ، ( که الحق لیاقت آن را دارند ) را خواستاریم ./ ولسلام

بنام خدا ..نامه یه رزمنده دردمند به مسیولین محترم..باتوجه باینکه درشرایط واوضاع کنونی جهانی ومنطقه که دشمنان اسلام ومیهن اسلامی سعی درایجادهرج ومرج ونابسامانی درداخل راداشته که بحمدخداتاکنون باارشاد وسکانداری مقام معظم رهبری تحقق نیافته واینکه همواره این دشمنان دست ازتلاش برنداشته وتنهاراه مقابله وجودوحدت وهمدلی میان اقشارمختلف جامعه بکمک رسانه های ملی درجهت رسیدن به یک تلفیق منطقی است بدون شک یکی ازراهکارهاحمایتهای لازم ازرزمندگان 8سال دفاع مقدس بوده که حداقل( آسیبهای ناشی ازجنگ مشکلات روحی روانی) این قشربوده که متاسفانه تاکنون مورد بی مهری تمام قرارگرفته واز کمترین حق وحقوق قانونی بی بهره ..که البته دیرهنگام اخیرا لوایحی درخدماترسانی مصوب ولی تاکنون قابلیت اجرایی نداشته است صراحتا بگویم آیا شایسته است فرزند یک رزمنده ازتسهیلات دانشگاهی بمانند فرزند یک هییت علمی یاامثالهم بی بهره باشدآیا شایسته است یه رزمنده بخاطر یه جابجایی دانشگاهی برای فرزندش که حکم پرستاری را هم از پدرش درخانه داشته درپیچ وخم مشگلات وبهانه تراشیها واخذ شهریه (درصورتیکه دانشجوی سراسری است)گرفتارباشد..آیارزمنده بی ادعایی که30سال دنبال احرازجانبازی نرفته(طی مستندات)نبایدازکمترین حق وحقوق قانونی برخوردار بشه؟؟پس مشگل کجاست وازکجا میلنگد؟آنوقت چطور باید انتظار داشته باشیم که عده کثیری از آنان دردام تشکلها وجناحهای مختلف که معلوم نیست چه اهدافی رادنبال کرده وبدنبال روزنه های نفوذ بوده و باشعار دفاع ازرزمندگان فعالیت مینمایند نیافتند تا کی بایدپنبه درگوشمان کرده خودرا به کوچه علی چپ بزنیم ؟منظورم مسیولین مربوطه است چراهمیشه دوست داریم نوشداروی پس ازمرگ سهراب تجویز کرده ازخواب وخیال بیدارنشویم وبهانه دست دشمنان بدهیم؟آیا همین رسانه های بیگانه باصطلاح (دایه مهربانترازمادر)بدنبال گوش جان سپردن به ندای امثال بنده وبهره برداری ازموضوعات اینچنینی نیستند؟چراباید یک گفتمان ساده خانوادگی با یه خورده لطف وهمت تبدیل به مطلبی برای سوئ استفاده دشمنان گردد؟وآیا تنهاراه مقابله با هجمه وسیع آنان ایجاد یک تعامل وتفاهم وهمکاری سازنده میان موسسات.. دانشگاهها وارگانهای مختلف درجهت احقاق بخشی ازحقوق این قشر آسیب پذیر نیست؟وآیا بهترنبود نمایندگان محترم قبل ازحذف ماده 27درمورد تحصیل فرزندان رزمنده قذری بیشترتامل میکردند ؟آیا یه خورده عزت درمقابل30سال ذلت و رنج ومشقت خانواده یه رزمنده بی ادعاکه ازبیماریهای روحی جسمی جنگ حاصل گشته شایسته نیست؟ بامیدآنروز..چشمهای انتظار....علیرضا صفرعلیپور
باسلام اگر قرار بود که این اقدام در اختیار بنیاد شهید قرار بگیره چرا این همه سال جانبازان را اذیت کردید و چرا کمیسیون های تشخیص در سپاه و ارتش تشکیل دادید . تکلیف ایثارگران فاقد مدارک بالینی که از سوی کمیسیون ها درصد جانبازی گرفتند و الان بنیاد شهید آنها را قبول ندارد چه می شود . مصوبه مجلس در این خصوص این وظیفه را به عهده ستاد کل گذاشته که با این نظر شما دوباره به خانه اول یعنی بنیادی که رای کمیسیون را قبول ندارد ، برگشته . خدا وکیلی برنامه های شما غیر از اذیت کردن رزمندگان و جانبازان و ایثارگران نتیجه ای نداشته فقط حرف و حدیث هاش برای این بدبخت هاست و کیف و حالش با شما . خانه های ویلایی لواسان و چیتگر مال شما و مسکن مهر بی آب و برق و مسخره مال ایثارگران و.....
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi