شناسه خبر : 43725
دوشنبه 02 فروردين 1395 , 12:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آشنایی با فرهنگ انقلاب

 مدیر مدرسه علمیه خواهران نرجسیه سنقر گفت: قطعأ حضور جوانان و نوجوانان در فضاهای معنوی عملیاتی، موجب اعتلای فرهنگ انقلابی و اسلامی آن ها خواهد شد و روحیه جهادی را در آن ها دوچندان خواهد کرد.

مدیر مدرسه علمیه خواهران نرجسیه سنقر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه با اشاره به اهمیت و آثار بازدید از مناطق عملیاتی در قالب کاروان های راهیان نور عنوان داشت: راهیان نور آشنایی نسل جوان و نوجوان با ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی است.

خانم بیگی خاطر نشان کرد: یکی از برکات بازدید از مناطق عملیاتی آشنایی با بزرگمردانی است که در راه صیانت از اسلام و انقلاب تا پای جان ایستادگی کردند و جز برگزیدگان پروردگار متعال شدند.

وی ادامه داد: قطعأ حضور جوانان و نوجوانان در فضاهای معنوی عملیاتی موجب اعتلای فرهنگ انقلابی و اسلامی آن ها خواهد شد و روحیه جهادی را در آن ها دوچندان خواهد کرد.

استاد حوزه علمیه اذعان داشت: بصیرت افزایی از دیگر آثار و برکات راهیان نور است که با اندکی تأمل و تفکر متوجه نفوذ و نقشه های دشمنان و شیاطین خواهیم شد، شهدا در برابر حربه های دشمنان ایستادند و با شهادت خود علاوه بر عقب راندن بیگانگان، خود نیز جاودانه شده و به سعادت رسیدند.

خانم بیگی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب بیان داشت: شهدا گنجینه های انقلاب اسلامی هستند لذا نسبت به زنده نگاه داشتن یاد و خاطره آن ها و انتقال مکتب شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های آینده باید اهتمام ویژه داشت.

مدیر مدرسه علمیه نرجسیه سنقر گفت: حوزه های علمیه نیز در راستای رسالت خود با هدف گسترش فرهنگ فاطمی، بصیرت افزایی دینی، سیاسی و همچنین احیای سبک زندگی طلاب و مبلغان دین را در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام می کنند.

وی از اعزام 30 طلبه و مبلغه خواهر مدرسه علمیه خواهران نرجسیه به مناطق عملیاتی خبر داد و عنوان داشت: طلاب وروحانیون خواهر با حضور در بین جوانان و نوجوانان به شبهات دینی و شرعی آن ها پاسخ داده و آن ها را با فرهنگ شهادت و مکتب شهدا آشنا می کنند.

خانم بیگی تصریح کرد: برگزاری نماز جماعت، برپایی مسابقات فرهنگی، آموزش احکام و ... از دیگر برنامه های طلاب و مبلغان دین در مناطق عملیاتی می باشد.

مدیر مدرسه علمیه خواهران نرجسیه سنقر در پایان ابراز امیدواری کرد: شهید دریچه ای به سمت تعالی معنوی و رشد دینی انسان ها است، امید است با شناساندن گنجینه های انقلاب به جوانان و نوجوانان بتوانیم نظام جمهوری اسلامی ایران را از نفوذ و تجاوز دشمنان مصون بداریم.

منبع: حوزه
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi