شناسه خبر : 46398
شنبه 22 خرداد 1395 , 09:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آگهی رادیو اسرائیل برای آقای «ما نمی‌توانیم»


هراس از رشد علمی ایران و آگهی رادیو اسرائیل برای آقای «ما نمی‌توانیم»
در پی خوش‌خدمتی‌های یکی از شبه روشنفکران شهرت‌ طلب به رژیم صهیونیستی، رادیو اسرائیل یک رپرتاژ کامل برای وی و کتابش پخش کرد.
«صادق-ز» پیش از این با ادبیاتی آمریکا و اسرائیل‌پسند، مدعی شده که سیاست خارجی جمهوری اسلامی ماجراجویی بوده وگرنه می‌شد با آمریکا رفیق و شریک شد. او همچنین با بی‌اعتنایی به واقعیت‌های تاریخی که تأسیس رژیم صهیونیستی بر مبنای اشغالگری و ترور و توسعه‌طلبی و جنایت را شهادت می‌دهد، خواستار به رسمیت شناختن اسرائیل شده بود. این شبه روشنفکر همچنین فناوری هسته‌ای را پرهزینه دانسته و مدعی شده بود این فناوری فاقد فایده و کاربرد به دردبه‌خور است. وی به بزرگ‌نمایی دشمن و القای ناتوانی ایران معروف است.
به اعتبار همین خوش‌خدمتی‌ها، فرنوش رام مجری بهایی رادیو اسرائیل گزارش مبسوطی را به آقای «ز» و کتاب وی «ما چگونه ما شدیم» اختصاص داد. این گزارش در 3 بخش تهیه شده است. رام می‌گوید آقای «ز» و کتابش از نگاه منوشه امیر و همکاران رادیو اسرائیل، جواب مواضع انقلابی جمهوری اسلامی است. وی ادامه می‌دهد «آقای ]ز[ به یک نتیجه می‌رسد؛ بی‌فروغ شدن چراغ علم بر اثر افراط‌گرایی اسلامیون در طول قرون و عدم آگاهی از علوم زمانه است.
این گزافه‌گویی در حالی است که بنا به اذعان محافل امنیتی و اطلاعاتی اسرائیل، رشد ایران پس از انقلاب اسلامی بی‌سابقه بوده است چندان که فرمانده رکن اطلاعات در ستاد کل ارتش اسرائیل اوایل آبان سال گذشته گفت پس از انقلاب اسلامی 1979، رشد علمی ایران 20 برابر شده و آنها می‌توانند اسرائیل را در هم بشکنند. به گزارش رسانه‌های صهیونیستی هرتسل هالوی ضمن سخنانی در جمع مدیران سازمان متبوع خود گفته بود: «ایران از اوایل انقلاب اسلامی 1979 تعداد دانشگاه‌ها و دانشجویان خود را 20 برابر افزایش داده در حالی که ما در این زمینه فقط 3 برابر رشد داشته‌ایم. حکومت اسلامی ایران به تلاش‌های فوق‌العاده‌ای برای بالا بردن سطح علمی و فنی دست زده است. ایران و اسرائیل در یک جنگ تکنولوژی درگیر هستند و اسرائیل بخش مهمی از برتری کیفی خود را در برابر حکومت اسلامی ایران از دست داده است. مهندسان حکومت اسلامی ایران در حال کشاکش با مهندسین اسرائیلی هستند و حکومت ایران دارد به برتری تکنولوژیکی نزدیک می‌شود. پذیرش و عضویت در رشته‌های علمی، تکنولوژی، مهندسی و ریاضیات در حکومت اسلامی ایران بسیار رشد کرده است».
وی تأکید کرد جنگ واقعی ما با ایران در شرایط کنونی در عرصه فناوری است. عرصه فناوری شاهد جنگ واقعی بین ایران و اسرائیل است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi