شناسه خبر : 50904
دوشنبه 22 آذر 1395 , 08:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آرزوی یک شهید مدافع حرم

رئیس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی گفت: حامد جوانی عاشق حضرت ابوالفضل(ع) بود به طوری که آرزو داشت همچون حضرت عباس(ع) شهید شود.
حسن میلانی با اشاره به ساخت مستند «شبیه خودش» توضیح داد: این فیلم مستند به زندگی شهید مدافع حرم، حامد جوانی پرداخته است. حامد جوانی عاشق حضرت ابوالفضل(ع) بود به طوری که آرزو داشت همچون حضرت عباس(ع) شهید شود و البته به آرزوی خود هم رسید. جوانی به «شهید ابوالفضلی» شهرت یافت است چون دو دست و دو چشم خود را فدای حضرت زینب کرد.
 
آرزوی یک شهید مدافع حرم
وی ادامه داد: این فیلم به تهیه کنندگی حوزه هنری استان آذربایجان‌شرقی و به کارگردانی سیدمحمد امین بهکار تولید شده است. همچنین  فاطمه رشتبریان به عنوان دستیار کارگردان، سیدمحمد امین بهکار و میلاد زاده باقر به عنوان گروه تصویربرداری، زهرا میرزا محمدی به عنوان صدابردار، مرضیه افشان به عنوان مدیر صحنه و ریحانه پرتوی به عنوان منشی صحنه در این فیلم همکاری داشته‌اند.

حامد جوانی مدافع حرم حضرت زینب(س) سوم تیر 1394 پس از تحمل جراحات و از دست دادن دو دست و دو چشم خود، به شهادت رسید.
منبع: ایسنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi