شناسه خبر : 54050
دوشنبه 12 تير 1396 , 16:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تکریم یاد شهدای پرواز ایرباس ۶۵۵

گروه اجتماعی: مسئول ایثارگران شهرداری شیراز، از انجام برنامه‌های متنوع فرهنگی در سالروز حمله ددمنشانه ناوگان آمریکای جنایتکار به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران با حضور جمعی از جانبازان شیراز در سواحل خلیج فارس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، اسماعیل دلشاد، مسئول امور ایثارگران شهرداری شیراز امروز، ۱۲ تیرماه گفت: به مناسبت بیست و نهمین سالگرد شهادت شهدای ایرباس ۶۵۵ جمهوری اسلامی ایران بیشاز ۷۰ نفر از جانبازان و معلولین ایثارگر شیراز به همراه خانواده و تنی چند از بازماندگان شهدای این سانحهبا حضور در خلیج فارس، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

وی به دیگر برنامه‌های این روز اشاره کرد و افزود: به همین مناسبت در این روز برنامه‌هایی همچون شنای جانبازان و معلولین از جزیره قشم تا جزیره هنگام، گلباران محل شهادت شهدا و همچنین حضور در گلزار شهدای گمنام جزیره هنگام و تشکیل زنجیره انسانی برای محکوم کردن این جنایت آمریکا اجرا شد.

دلشاد افزود: این همایش با حمایت شهردار شیراز و همکاری منطقه آزاد قشم، سپاه مقاومت ناحیه قشم، شهرداری قشم، اداره بنادر و دریابانی قشم و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز برگزار شد.

یادآور می‌شود، در روز ۱۲ تیرماه ۱۳۶۷، پرواز ۶۵۵ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران توسط ناو شکن آمریکایی مورد اصابت قرار گرفت که موجب شهادت ۲۹۰ تن، یعنی همگی سرنشینان این هواپیما شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi