شناسه خبر : 54728
دوشنبه 23 مرداد 1396 , 16:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بی توجهی به قوانین ایثارگران در وزارت علوم و سازمان تحقیقات کشاورزی

قوانین ایثارگران در وزارت علوم و سازمان تحقیقات کشاورزی مورد بی توجهی قرار می گیرد و اعمال نیم گردد.

علی علوی - قوانین ایثارگران در وزارت علوم و سازمان تحقیقات کشاورزی مورد بی توجهی قرار می گیرد.

به پیوست نامه وزارت علوم و سازمان تحقیقات کشاورزی دال بر عدم وجود اختلاف بین عضو هیئت علمی ایثارگر و غیر ایثارگر را ملاحظه می کنید:

رییس محترم کلیه موسسات، مراکز، پژوهشکده و مراکز ملی

موضوع: ادامه همکاری اعضای هیات علمی

با سلام و احترام؛

به پیوست تصویر نامه شماره 15/86436 مورخ 96/04/26 مشاور محترم وزیر و رییس مرکز هیات های امناء و هیات های ممیزه علوم تحقیقات و فناوری مبنی بر "امکان تعویق بازنشستگی اعضای هیئت علمی" ارسال می گردد. با توجه به نامه صدرالذکر، تمدید همکاری اعضای هیات علمی صرفا به استناد تبصرهه ای 1 تا 4 ماده 96 آیین نامه استخدامی اعضای هیات علمی سازمان و تکمیل فرم مربوطه که طی ابلاغیه شماره 45220/200 مورخ 95/09/20 توسط معاون محترم وزیر و ریاست سازمان ابلاغ گردیده و در صورت احراز شرایط، قابل بررسی و طرح در هیات امناء می باشد و در غیر اینصورت بازنشستگی در موعد مقرر انجام می پذیرد.

 

************************************************

 

جناب آقای دکتر زند

معاون محترم وزیر و رئیس سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی

با سلام و احترام

بازگشت به نامه شماره 12803/215 مورخ 96/3/28 با عنوان مدیر کل محترم امور اداری وزارت متبوع (ارجاع نامه یاد شده طی نامه شماره 6/73/82664 مورخ 96/4/21 به این مرکز) در خصوص امکان تعویق بازنشستگی اعضای هیات علمی ایثارگر به آگاهی می رساند:

با عنایت به مفاد آیین نامه استخدامی اعضای هیات علمی، تمدید خدمت/تعویق بازنشستگی اعضای هیات علمی ایثارگر تفاوتی با سایر اعضای هیات علمی ندارد. متقاضیان تعویق خدمت در صورت داشتن شرایط مقرر در مفاد تبصرهای 1 یا 4 ماده 96 آیین نامه یاد شده، می توانند درخواست خود را برای طرح و تصمیم گیری و رعایت ضوابط و مقررات و سایر فرآیندهای مربوطه به ریاست آن سازمان ارائه نمایند.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
با سلام اعضاء هیات علمی براساس قانون هیات علمی بازنشسته می شوند و نه براساس ماده 103 قانون خدمات کشوری ضمن انکه اگر اعضا هیات علمی حتی تا 5 سال هم اگر بازشستگی اشان به تعویق بیافتد طبق قانون ضریب دیگری به حقوق بازنشستگی اضافه نمی شود و مثل سایر کارکنان نیستند که به ازای هر سال خدمت 2.5درصد اضافه شود . بخاطر همین کمتر عضو هیات علمی است که علاقمند به ادامه خدمت بیش از 30 سال باشد، مگر انکه بخواهد چندین کار با هم داشته باشند .
طبق مواد یک تا چهار این ایین نامه همه واحد ها ی علمی می توانند در صورت نیاز و داشتن سایر شرایط( دارا بودن امتیاز ترفیع بالا )حداکثر تا 5 سال نسبت به تمدید بازنشستگی اعضاء هیات علمی اقدام کنند .
ایثارگران هم مشمول این شرایط هستند و شرط منصفانه ایست
هم اکنون همه قوانین ایثارگری در وزارت علوم و سازمان تات به دقت اجرا می شود .
ولی گاهی برداشت ها از قانون با اصل قانون متفاوت است .
همچنین لطفا به بخشنامه شماره 22005/211 که توی سایت اموراداری تات هست نیز توجه شود .
همه قوانین ایثارگران در این سازمان با دقت اجرا می شود .
دراین سازمان برای غیر هیت علمی هم مزایای یک مقطع تحصیلی هم رعایت نمی شود وامتیازات مندرج در قانون برای فوقالعاده شغل رزمندگان نیز رعایت نمی شود
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi