شناسه خبر : 59755
یکشنبه 03 تير 1397 , 12:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ما از متن مردمیم و پای مردم و انقلاب امام تا آخر می مانیم

امروز که به لطف شهدای حرم و شهدای جنگ تحمیلی وایثارگران، امنیت بی نظیری حاکم است و عده ای از اختلاس ها و بلوشوی اقتصادی ثروتی اندوخته اند وشکمشان سیر است لگدپرانی می کنند. اما بدانند ما جانبازان وخانواده هایمان وخانواده شهدا و رزمندگان که میلیون ها شهروند مظلوم ونظاره گر اوضاع کشوریم...

معلم جانباز - زمانی که دشمن بعثی شهرهای کشورمان را یکی پس از دیگری اشغال می کرد همین لیبرال های تحصیل کرده غرب، بنی صدر خائن اجازه دادن تجهیزات اولیه نبرد را به ارتشیان وسپاهیان غیور نمی داد واگر در آن روز رهبری عزیز، امام خامنه ای  شرایط جنگ را مدیریت نمی کرد ودستور امام راحل  برای پشتیبانی جبهه ها صادر نمی شد همان چند هفته ای که دشمن محاسبه کرده بود تهران اشغال می شد.  همان طیف امروز با نفوذ در دستگاه های اجرای کشور رخنه کرده اند ومی خواهند کینه آن روز خود را از مدافعان کشور خالی کنند.
بله دوستان! امام راحل عزیز که خداوند روحش را شاد فرماید، در وصییتنامه خود به این روزها خوب اشاره نموده اند.  ظاهرا روح خدا در کالبد آن امام همام تبلور داشت. این روزها و روزهای آینده را خوب پیشبینی نموده اند.
آقایانی که دم از حق الناس می زنند، یا نمی دانند و یا می دانند وخود را به نفهمی می زنند و یا خوب می فهمند و سازمان یافته اهداف دشمنان ایثار وشهادت وطن دوستی را دنبال می کنند. ملت ایران مردمی فهیم و قدرشناس و یزرگوارند. همین شهدا و جانبازان وایثارگران فرزندان این ملتند؛ از کشوری دیگر نیامده اند. لذا در هر کوی و یرزن حتما یک خانواده ایثارگر زندگی می کند و مصاعب ومشکلات یک خانواده عزیز از دست داده و یا جانباز قطع نخاع  و.....را دیده اند ومی دانند که در این چهل سال چه بر آنها گذشته است. مطمئنم هم ابراز همدردی نموده اند وهم قدردان هستند.
لذا اندک آدم های مغرض و زخم خورده نظام و لیبرال های نوکر کدخدا وتحصیل کرده های غرب که خود شیفته اند و خود را مدیون آن طرف آب می دانند علم اعتراض به دست گرفته اند وآنها از امور کوچک وامتیازهای ناچیز ایثارگران شروع و اصل هدف آنها مغلوب کردن وبراندازی نظام است و بس؛ و رضایت آنها بجز نوکری آمریکا وتحت سلطه بودن کشور، به هیچ چیزی راضی نمی شوند. می خواهند با این وسیله هم جانبازان وهم مسئولین را محک بزنند تا اگر توانستند این فرهنگ شهادت طلبی وایثارگری که مثل بیمه کشور است محو وسپس با خیال راحت به سایر مسائل بپردازند.
غافل از این که ایثارگران وجانبازان وخانواده های شهدا برای امتیازات نجنگیدند و از انقلاب برای اینها دفاع نکردند بلکه هدف این عزیزان استقلال و آزادی و اجرای شرع مقدس اسلام واهل بیت رسوال الله بوده وهست؛  تا اتصال این نظام به نظام وامامت ولی عصر، امام زمان عج لحظه ای درنگ نخواهند نمود ویک وقت اشتباه نشود ومحاسبه غلط نکنند! زمانی که ما جانباز ودوستانمان شهید شدند خبری از این امتیازها  نبود؛ بچه 14ساله و15 ساله که خود را روی مین دشمن می انداخت چه می دانست امتیاز می دهند و آیا خداوند عمری اعظا می فرماید وزنده از جبهه بر می گردد. آنها هدف های بزرگتر که حفظ کشور، انقلاب و دفاع از ناموس وطن بود، در مسیر اسلام فکر وعمل می کردند.
کند ذهن های امروز و رفاه طلبان دیروز و امروز که دم از حق الناس می زنند، اگر خدای نخواسته تعرضی به کشور صورت گیرد منتظر کمک به فرزندان وناموس هم نمی شوند؛ فورا" فرار را بر قرار ترجیح می دهند و یا خود را در سوراخ موش پنهان می کنند.
امروز که به لطف شهدای حرم و شهدای جنگ تحمیلی وایثارگران، امنیت بی نظیری حاکم است و عده ای از اختلاس ها و بلوشوی اقتصادی ثروتی اندوخته اند وشکمشان سیر است لگدپرانی می کنند. اما بدانند ما جانبازان وخانواده هایمان وخانواده شهدا و رزمندگان که میلیون ها شهروند مظلوم ونظاره گر اوضاع کشوریم، گوش به فرمان ولی فقیه و امام خامنه ای، هرچند از نظر معیشت واقتصادی مشکلاتی داریم، ولی حاظریم جان خود وفرزندانمان را فدای اسلام وانقلاب و کشور کنیم. مطمئنیم این نیز بگذرد و دشمن مآیوس وسر افکنده خواهد شد وآنها هم بدانند اربابان آنها هیچ وقت تا آخر همراهشان نبودند وخودشان بهتر می دانند با بن علی و قذافی و صدام و مبارک و عبدالله صالح و.....چگونه رفتار کردند. آنچه می ماند دین خدا ومکتب اهل بیت وجوشش خون شهدا وغرش رزمندگان اسلام ومقاومت ومقاومت ومقاومت است.
خدا یارتان بدرود

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام ، هرگونه خیانت اعم از دانسته یا نادانسته باعث دستیابی دشمن به اهداف شوم صهیونیستی و امپریالیستی خواهد شد اما آنانکه فکر میکنند همراهی با نقشه های دشمنان میتواند قدرت و ثروت کشور را بدست ایشان بدهد در تاریکی و ظلمات گمراهی بجز تاریکی خیانت ندیدند. در صوت دستیابی دشمن به اهدافش اولین نفراتی که کشته شوند خیانتکاران و جاسوسان هستند.
یکی از ترفندهای شوم دشمنان که همراهی و همکاری خیانتکاران را بدنبال داشت تصویب کنوانسیون پولشویی و مبارزه با تروریسم است. همانطور که در متن کنوانسیون مشاهده میشود تمام بندهای آن دارای مجازاتهای سنگین برای پولشویی است که در صورت اثبات پولشویی توسط ناظران کنوانسیون که آمریکا ، اسراییل و عربستان میباشند بلافاصله پرونده به مرحله دوم یعنی ارتباط با تروریسم و تشکیل دادگاه بین المللی بر علیه ایران خواهد شد. بدیهی است ارتباط پولشویی با موضوع کمک به تروریسم میتواند اجماع جهانی و خشم مردم جهان را بدنبال داشته باشد و زمینه حمله گسترده نظامی را فراهم کند.
از سوی دیگر رشد قیمت ارز ، طلا ، خودرو ، مسکن و بورس که مصادیق حتمی در پولشویی هستند از ابتدای سالجاری همزمان با طرح کنوانسیون کلید خورده تا به محض تصویب آن و اثبات پولشویی گسترده در کشور بلافاصله پروژه کمک به تروریسم و محکومیت ایران برای کمک به تشکیل و گسترش داعش ، طالبان و سایر تروریسمهای جهانی دست ساخته آمریکا و اسراییل و عربستان به ایران نسبت داده شود.
رهبر معظم انقلاب با آگاهی از نقشه شوم دشمنان که با همکاری عناصر داخلی قصد ویرانی کشور اسلامی را داشتند بسیار هوشمندانه خیانکاران را از اعمال نادانسته تفکیک و نسبت به ابطال کنوانسیون اقدام نمود تا یکبار دیگر با نیروی امداد غیبی منجی و نجات دهنده ایرانیان از توطئه عظیم دشمنان باشد. علیرغم فرمان رهبر معظم انقلاب هنوز تلاش و فعالیت برای نشان دادن پولشویی گسترده بوسیله افزایش بی دلیل قیمت ارز ، طلا ، مسکن و بورس همچنان راه خیانتکاران به دین و میهن را طی میکنند در حالیکه پرچم کمک داور بالاست و جناب داور سوت توقف خیانتکاران را به علامت گرفتار شدن در تله آفساد دمیده است مستلزم دریافت کارت قرمز و اخراج از بازی و محرومیت مادام العمر هستند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi