شناسه خبر : 64810
سه شنبه 06 فروردين 1398 , 10:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهدا و جانبازان الگوهای نسل جوان جامعه هستند

استاندار مرکزی گفت: شهیدان، ایثارگران و جانبازان الگوهای ارزشی جامعه به خصوص برای نسل جوان هستند.

به گزارش ایرنا، سید«علی آقازاده» شامگاه دوشنبه در دیدار با خانواده شهیدان والامقام« محمد صادق، جهانگیر و قدرت اله صادقی» و جانباز سر افراز« ذبیح اله احمدی»، افزود: شهیدان با اهدای جان خود از اسلام و قرآن در برابر دشمنان حراست کردند و درس ایثار، بزرگی، صبر و مقاومت را آموختند.
وی ادامه داد: افراد مختلف جامعه به خصوص نسل جوان باید با الگوگرفتن از شهیدان راه و روش زندگی و پایمردی آنان در مسیری که شهدا قدم برداشتند حرکت کرده و در جنگ فرهنگی برابر توطئه های دشمنان ایستادگی کنند.
استاندار مرکزی گفت: شهدا برای خیرخواهی و سعادت دیگران در عرصه جهاد و شهادت حضور یافته و عزتمند شدند و برای جامعه عزت‌آفرین شدند.
شهید والا مقام «محمد صادقی»30 شهریور سال 1342 در تهران متولد شد و در بیست و یکم بهمن سال 1364 در عملیات والفجر هشت به مقام والای شهادت نایل آمد.
شهید والا مقام «قدرت اله صادقی» دوم دی ماه سال 1352 در شهرستان شازند متولد شد و در تاریخ 22 فروردین سال 1362 به مقام والای شهادت نایل آمد.
شهید والا مقام« جهانگیر صادقی» یازدهم تیر ماه سال 1342 در تهران متولد شد و در تاریخ تولید 11 تیر 42 محل 22 فروردین سال 1362 به مقام والای شهادت نایل آمد.
جانباز سر افراز «ذبیح اله احمدی» دوم فروردین سال 1345 در اراک متولد شد و در12 خرداد سال 1366 به مقام والای جانبازی نایل آمد.
70 هزار رزمنده استان مرکزی در طول دفاع مقدس به جبهه های نبرد حق علیه باطل اعزام شدند که 6 هزار و 200رزمنده به درجه رفیع شهادت نایل آمدند و 14 هزار رزمنده نیز جانباز هستند.

 

منبع: ایرنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi