شناسه خبر : 86336
یکشنبه 09 آبان 1400 , 16:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تلاش برای حل مشکلات جامعه ایثارگری در نشست‌های بسیج بنیاد شهید

نخستین نشست هیئت اندیشه‌ورز بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران به ریاست فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

سرهنگ فریبرز خزایی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در نخستین نشست هیئت اندیشه‌ورز در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ابلاغیه فرمانده بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات مبنی بر تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز تخصصی در دستگاه‌های اداری اظهار داشت: هدف از برگزاری این جلسات دستیابی به اهدافی، چون اسلامی‌سازی، سلامت اداری، مبارزه با فساد اداری، افزایش میزان رضایتمندی جامعه ایثارگری، گسترش فرهنگ ایثار و شهادت، عفاف و حجاب و کمک به تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در تحقق نام‌گذاری معظم‌له در هر سال است.

وی افزود: در این جلسات تلاش می‌شود ضمن استفاده از دستاورد‌ها و اندوخته‌های فکری حاضران، بتوان نسبت به حل معضلات و مشکلات موجود و ارائه راهکار‌های علمی و عملی به ریاست عالی بنیاد در تحقق پیاده‌سازی اهداف عالیه کمک و یاری رساند.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه جلسات هیئت اندیشه‌ورز باید به‌گونه‌ای برگزار شود که خروجی تأثیرگذار داشته باشد گفت: جلسات باید به نحوی برگزار شوند که بتوان از خروجی آن نهایت بهره را برد، بر همین اساس توجه به محتوای جلسات هیئت اندیشه‌ورز بسیار حائز اهمیت است.

خزایی اظهار داشت: اعضای هیئت اندیشه‌ورز باید چالش‌های جدی و مهم سازمان را شناسایی و بر اساس اولویت‌ها ضمن بررسی موضوع با حضور کارشناسان خبره حوزه‌های تخصصی مرتبط نسبت به بحث و تبادل نظر و ارائه راهکار‌های عملی منجر به نتیجه اقدام کنند.

گفتنی است این جلسه به ریاست فریبرز خزایی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران و با حضور بهروز بزرگی معاون علمی و پژوهشی و رئیس هیئت اندیشه‌ورز بسیج بنیاد و جمع از اعضای منتخب در سالن جلسات بسیج برگزار شد.

انتهای پیام/

 

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi