شناسه خبر : 86671
یکشنبه 23 آبان 1400 , 16:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با حکم سعید محمد، رئیس سازمان مناطق آزاد کشور

یک فرزند شهید نخبه و کارآفرین به مدیرعاملی منطقه آزاد کیش منصوب شد

محمدرضا نوایی لواسانی که دارای مدرک دکتری است، در سال ۲۰۱۵ توسط فدراسیون جهانی جوایز بین المللی(FAB) به عنوان جوانترین رهبر کسب و کار انتخاب شد...

فاش نیوز -  مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی، طی حکمی یک فرزند شهید نخبه را به عنوان سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ها، آیین تکریم و معارفه مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش روز شنبه در سالن خلیج فارس مرکز همایش های کیش، با حضور جمعی از مسوولان دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی و امامان جمعه اهل تشیع و اهل سنت کیش برگزار شده است.

سعید محمد دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصدای در حکم محمدرضا نوایی لواسانی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش آورده است؛

با عنایت به تفویض اختیار رییس جمهور محترم در اجرای ماده ۶ قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و نظر به تخصص، تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی کیش» منصوب می‌شوید.

با عنایت به شعار سال؛ نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری به «سال تولید، پشتیبانی ها و مانع‌زدایی‌ها»؛ از جنابعالی انتظار می‌رود در راستای ارتقاء جایگاه و گسترش و تسهیل تولید در منطقه، با بهره‌مندی از ظرفیت‌های استراتژیک آن منطقه و تلاش به منظور رفع موانع تولید و پشتیبانی از صنایع در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، افزایش صادرات و سرمایه‌گذاری و همچنین انتقال فناوری‌های پیشرفته، ارائه خدمات و تسهیلات مناسب با هدف حمایت از تولید داخلی و حضور فعال در بازارهای منطقه‌ای و جهانی اهتمام لازم را به عمل آورید.

امید است در انجام شایسته وظایف محوله و تحقق منویات یادشده با رعایت اصول قانون‌مداری و با اتکال به خداوند متعال و با تشریک مساعی کلیه همکاران سازمان منطقه، در طول خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف آن منطقه؛ نقش موثر و سازنده‌ای ایفا نمایید.

گفتنی است؛ «محمدرضا نوایی لواسانی» که دارای مدرک دکتری است، در سال ۲۰۱۵ توسط فدراسیون جهانی جوایز بین المللی(FAB) به عنوان جوانترین رهبر کسب و کار انتخاب شد.

از مهمترین سوابق کاری وی می توان به رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری رویای روز کیش، مشاور معاون رییس جمهور در بنیاد شهید، مدیر عامل هولدینگ دیدار ایرانیان (کارگزار اصلی شهرداری تهران)، ریس هیات مدیره شرکت لیزینگ دی و عضو هیئت مدیره شرکت نوسازان شهر تهران اشاره کرد.

سوابق کاری و رزومه جوان نخبه و انقلابی، محمدرضا لواسانی بدین شرح است:

مشاور معاون رئیس جمهور در بنیاد شهید

عضو شورای عالی مرکز نخبگان شاهد و ایثارگر کشور

جوانترین رهبر کسب و کار در سال ۲۰۱۵ توسط فدراسیون جهانی جوایز بین المللی ( FAB)

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری رویای روز کیش

مدیر عامل هولدینگ دیدار ایرانیان (کارگزار اصلی شهرداری تهران)

عضو هیئت مدیره شرکت راه پرواز (زیر مجموعه راه آهن جمهوری اسلامی ایران)

مدیرعامل شرکت توسعه کار آفرینی ایثارگران کشور (تکاک)

مشاور اقتصادی مدیر عامل بانک دی

رئیس هیئت مدیره شرکت لیزینگ دی

دریافت نشان مدیر برتر درهمایش ملی قهرمانان صنعت ایران

مشاور ارشد رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران

عضو هیئت مدیره شرکت نوسازان شهر تهران

عضو هیئت مدیره شرکت بهساز نگهدار شهر (زیر مجموعه شهرداری تهران)

گفتنی است پیش از وی، جعفر آهنگران از اسفند ۱۳۹۹ مدیرعاملی سازمان منطقه آزاد کیش را بر عهده داشته است.

اینستاگرام
آقا مبارک ایشان باشد باشد که به شرکت سعدی کیش هم رسیدگی کنند که غرق فساد و مفاسد است
باسلام وادب واحترام وتبریک ،لازم است در کیش مرکزی برای رفع مشکل اسکان جانبازان و...درنظر گرفته شود
ایشان در شرکت دیدار نشان دادند در مدیریت و سلامت یک نخبه و استثنا هستند . خدا حفظشون کنه
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi