شناسه خبر : 87341
سه شنبه 23 آذر 1400 , 10:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پاسخ دندان‌شکن نیروی هوایی به هرگونه تجاوز

امیر سرتیپ خلبان واحدی گفت: آمادگی کامل در مقابل هرگونه تجاوز با قدرت تمام و پشیمان‌کننده ایستاده و جواب دندان‌شکنی به دشمن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهیم داد.

 

قصد تجاوز به هیچ کشوری را نداریم/ جواب دندان شکنی به دشمن خواهیم داد امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع فرماندهان و اساتید دانشگاه هوایی شهید ستاری و پایگاه شهید اکبری (کوشک نصرت) اظهار داشت: ما در مجموعه نیروی هوایی در راستای ارتقای توان و آمادگی‌های رزم برای پاسخگویی هوشمندانه به هر سطح و نوع از تهدید هوایی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: رشد سرمایه انسانی با رویکرد ساخت نیروی هوایی دانشمندِ تراز نظام اسلامی از اصول مهم نیروی هوایی در تعامل با سایر بخش‌های لشکری و کشوری است.

امیر واحدی با اشاره به نقش دانشگاه شهید ستاری افزود: برای رسیدن به نقطه مطلوب نباید از نقش دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری غافل شویم؛ چرا که این دانشگاه فضایی برای تربیت افسران متعهد، متخصص و ولایتمدار است که در رسیدن به اهداف متعالی، نقش بسیار مهم و پررنگی را ایفا می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه ما قصد جنگ با هیچ کشوری را نداریم، خاطرنشان کرد: دکترین ما دفاعی است و قصد تجاوز به هیچ کشوری را نداریم؛ ولی با آمادگی کامل در مقابل هرگونه تجاوز با قدرت تمام و پشیمان‌کننده ایستاده و جواب دندان‌شکنی به دشمن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهیم داد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان با اشاره به قدرت پهپادی ارتش گفت: پهپاد‌ها فناوری پیشرفته، در دسترس، ارزان و دارای کاربرد‌های متنوعی هستند. این فناوری به یکی از مؤلفه‌های مهم جنگ‌های نامتقارن تبدیل شده و به لطف خدا به پیشرفت‌های قابل توجهی در حوزه پهپاد رسیده‌ایم.

در این بازدید، امیر واحدی از بخش‌های مختلف پایگاه شهید اکبری بازدید و ضمن بررسی مسائل آموزش خلبانی دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری، دستورات لازم را برای بهبود وضعیت آموزشی صادر کرد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi