شناسه خبر : 92581
دوشنبه 31 مرداد 1401 , 11:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وصیت‌نامه شهید «ایمان علی قبادپور»:

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «ایمان علی قبادپور» آمده است: می‌خواهم همچون زینب (س) و حسین (ع) که در مشقت‌ها استقامت داشتند، راه زینب (س) و حسین (ع) را دنبال کنید.

 

راه زینب (س) و حسین (ع) را دنبال کنید، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«ایمان علی قبادپور» یکی از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران و اهل شهرستان «تنکابن» است که در ادامه زندگی‌نامه و فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

زندگی‌نامه شهید

«ایمان علی قبادپور» فرزند «صفرعلی» سی‌ام مرداد ۱۳۴۳ در تنکابن به دنیا آمد و در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۳۶۴ در کوشک به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

 تو‌ ای برادران و خواهرانم! می‌خواهم همچون زینب (س) و حسین (ع) که در مشقت‌ها استقامت داشتند، راه زینب (س) و حسین (ع) را دنبال کنید. شهادت آرزوی من بود. اگر خواستید برایم اشکی بریزید سعی کنید قطره اشکهایتان مشت محکمی بر دهان امپریالیسم و مزدوران آن باشد. اگر جنازه‌ام را نیاوردند یعنی شهید گمنام شدم اسم مرا به هیچ در و دیواری و بر سر هیچ چیز نگذارید و بگذارید من گمنام باقی بمانم. دنیا همینطور باقی نمی‌ماند بلکه همه چیز از بین می‌رود، ولی اعمال از بین نمی‌رود.

به خود بیایید، یک روز باید جواب بدهید و باید تاوان پس بدهید. آن وقت است که عذاب سنگین‌تر و مشکل‌تری خواهید دید. خواهرانم! الگوی من چنین بود و الگوی شما زینب (س)، در نماز و روزه و در حجاب زینبی باشید. خواهرانم! حجاب‌هایتان کوبنده‌تر از خون من است.  همه می‌میریم و همه می‌رویم فقط باید متوجه خود باشیم دنیا ما را فریب ندهد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi