شناسه خبر : 95098
چهارشنبه 18 آبان 1401 , 09:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عصبانیت ضدانقلاب از نجات جان یک اغتشاشگر توسط بسیجیان

 

عصبانیت ضدانقلاب از نجات جان یک اغتشاشگر توسط بسیجیان

روز شنبه یک فرد که قصد حمله به بسیجیان روبه‌روی مسجد جامع قرچک داشت، پیش از انجام اقدامی دچار خودسوزی شد و نیروهای بسیج او را از مرگ نجات دادند، اما رسانه‌های ضدانقلاب از نجات یافتن وی و کشته‌نشدنش شاکی هستند!

شنبه‌شب (14 آبان) یکی از اغتشاشگران روبه‌روی مسجد جامع قرچک در حالی که با مواد منفجره قصد حمله به بسیجیان را داشت، دچار خودسوزی شد.

طبق گفته شاهدان عینی وی در ساعت 20 و 40 دقیقه با خودروی پرایدی روبه‌روی مسجد توقف کرد، اما زمانی که می‌خواست ماده منفجره‌ای را به‌سوی بسیجیان پرتاب کند، آن ماده به اسکلت داخلی خودرویش اصابت کرد و داخل خودرو منفجر شد.

پس از انفجار، بسیجیانی که آنجا بودند به‌سوی خودروی آتش‌گرفته رفتند و اقدام به نجات جان آن فرد و خاموش کردن آتش کردند. نیروهای امدادی هم حدود 5 دقیقه بعد به محل وقوع حادثه رسیدند و فرد مهاجم را به بیمارستان منتقل کردند.

بیشتر بخوانید

این فرد اکنون در بیمارستان بستری است و تحت مداوا و درمان قرار دارد. کانال‌های ضدانقلاب او را فردی معترض معرفی کرده‌اند که روبه‌روی مسجد جامع قرچک قصد خودسوزی و اعتراض داشته است.

اما گویا رسانه‌های ضدانقلاب از کشته‌نشدن این فرد و یا بر اساس ادعای خودشان از ناموفق بودن خودسوزی اعتراضی ناراحت هستند و از اینکه بسیجیان به وی کمک کردند و از مرگ نجات دادند، راضی نیستند.

به نقل از تسنیم

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi