شناسه خبر : 95229
شنبه 21 آبان 1401 , 10:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برای خانواده‌های ایثارگران در مهران زائرسراساخته می‌شود

زائرسرا در مهران برای خانواده‌های ایثارگران ساخته می‌شود

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مهران محل تردد اصلی زائران به عتبات عالیات است و در ایام اربعین نیازمند هستیم برای اسکان زائران، خانواده شهدا و ایثارگران یک ساختمان تجهیز شود

 امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی امروز به همراه استاندار ایلام در بازدید از زائرسرای بنیاد شهید و امور ایثارگران در مهران، اظهار داشت: زائرسرای خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان مهران با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تخصیص اعتبار تا سال آینده تکمیل خواهد شد.

وی افزود: رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر توسعه زائرسرای خانواده شهدا و ایثارگران در مهران، گفت: ظرف یک سال آینده این زائرسرا تکمیل و توسعه خواهد یافت‌.

ادای احترام به مقام شامخ شهدا در مهران، بازدید از ساختمان نیمه کاره بنیاد شهید در مهران و بازدید از پایانه مرزی مهران از جمله برنامه‌های معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به مهران بود.

وی روز گذشته برای شرکت در یادواره سرداران و شهدای ایل خزل به استان ایلام سفر کرد.

به نقل از ایثار

منبع: خبر گزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi