شناسه خبر : 95473
شنبه 28 آبان 1401 , 09:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اجتماع خانواده‌های شهدا و ایثارگران در اعتراض به اغتشاشات اخیر

خانواده خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و آحاد مردم در اعتراض به اغتشاشات اخیر امروز تجمع کردند

اشتباه خانواده ایثارگران و عوامل در اعتراض به اخیر

 خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و دیگر قشر‌های مردمی در اعتراض به عملکرد برخی افراد فریب خورده که باعث اغتشاشات در این شهرستان شدند، در آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) این شهرستان تجمع کردند.

در این تجمع بزرگ خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در اعتراض به عملکرد و رفتار‌های مغرضانه وحمایت برخی دولت‌های بیگانه در حوادث اخیر، خواستار برخورد جدی با برهم زنندگان امنیت در کشور شدند.


یکی از کارشناسان سیاسی در این اجتماع گفت: امنیت درکشور خط قرمز برای همه ما است و این مطالبه جدی هر فرد مستقل در این کشور است.
اشتباه خانواده ایثارگران و عوامل در اعتراض به اخیر

سعید عزیزی افزود: در حال حاضر و در پی بروز اغتشاشات اخیر و برجای ماندن خسارت‌های سنگین مالی و کشته شدن ده‌ها افراد بی گناه، همه مردم خواستار برخورد انقلابی وبدون مماشات با عناصر داخلی هنجارشکنان به کشور هستند.


وی با بیان اینکه البته حضور برخی افراد جوان که پس از اعلام فراخوان‌های عمومی در درگیری‌ها شرکت و همراهی می‌کنند، این امر را ناشی از هیجانات شرایط سنی آنان دانست و تصریح کرد: انتظار بود و هست که متولیان امر با برنامه‌های فرهنگی مناسب و تبیین درست وقایع کشور، آن‌ها را از فرجام همراهی با اغتشاشگران توجیه کنند.


عزیزی اضافه کرد: مردم ما همواره پای این کشور و آرمان‌های آن ایستاده و در چند دهه گذشته سخت‌ترین شرایط‌ها را پشت سرگذاشتد.


وی با بیان اینکه حماسه ششم بهمن سال ۶۰ مردم آمل یکی از رخداد‌های ماندگار در تاریخ این کشور در مواجهه مردم آمل در مواجهه با تجزیه طلب‌ها بوده است، گفت: مردم شهر هزار سنگر با دست خالی مقابل دشمن مسلح ایستادگی کردند و اجازه محقق شدن توطئه شوم دشمن را خنثی کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi