شناسه خبر : 99829
دوشنبه 11 ارديبهشت 1402 , 10:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نامگذاری یک میدان به نام شهید حمید رضا الداغی در سبزوار

فاش نیوز - سرپرست شهرداری سبزوار از تغییر نام میدان سه گوش این شهر به شهید حمید رضا الداغی خبرداد.

نامگذاری یک میدان به نام شهید حمید رضا الداغی در سبزوار

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، سید عباس شبیری سرپرست شهرداری سبزوار اظهار کرد:  در پی پیشنهاد شهرداری سبزوار مبنی بر تغییر نام فلکه سه گوش به نام حمیدرضا الداغی که هشتم اردیبهشت ماه برای دفاع از ناموس، عفت و حیا ی دو دختر جوان توسط اراذل و اوباش به شهادت رسید، با اخذ مصوبه از شورای اسلامی شهر به نام شهید خوش غیرت حمیدرضا الداغی تغییر نام یافت.

 

آخرین اخبار:

احراز شهادت آمر به معروف سبزواری

احراز شهادت آمر به معروف سبزواری

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی از احراز شهادت "حمیدرضا الداغی"، آمر به معروف و ناهی از منکر سبزواری از سوی شورای تامین استان خراسان رضوی خبرداد.

حجت الاسلام مهدی حسن زاده نامقی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس  اظهارداشت:شهادت جوان آمر به معروف سبزواری حمیدرضا الداغی از سوی شورای تامین استان تایید شده است و از تهران نیز به صورت شفاهی این تاییدیه گرفته شده است.

وی افزود: در حال حاضر زیرپوشش بنیاد شهید قرار گرفتن خانواده این شهید بزرگوار طی روند اداری در حال پیگیری است.

حسن زاده نامقی تصریح کرد: با احراز هویت شهید حمیدرضا الداغی خراسان رضوی 15 شهید امر به معروف تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ادامه داد: باوجود اینکه دشمنان نسبت به آمران به معروف جو ناآرامی را در بین مردم ایجاد کرده اند اما با رشادت و شهادت جوان با غیرت سبزواری جوانان و نوجوانان انقلابی در فضای مجازی و حقیقی  پویشی را با عنوان و هشتک "شهید خوش غیرت" نشر داده اند که این خود ضربه بر دهان استکبار و دشمنان است.

رضا دولت‌آبادی،سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار نیز به خبرنگار تسنیم در سبزوار گفت: بحث اعلام و احراز رسمی شهادت مدافع امر به معروف و نهی از منکر«حمیدرضا الداغی» که جمعه‌ شب گذشته در دفاع از دختر جوان سبزواری جان خود را از دست داد روز گذشته به شورای تامین استان ارسال‌شد و مورد تایید قرار گرفت.

وی افزود: حرکت شهادت گونه این جوان غیرتمند سبزواری نشان از اهمیت فریضه امر به‌ معروف و نهی از منکر و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

دولت آبادی خاطرنشان کرد: پرونده 953 شهید، 3156 جانباز و 265 آزاده در بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان، سند افتخار غیور مردانی است که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان‌فشان، فداکاری و مقاومت کردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند.

گفتنی است امروز دوشنبه آئین تشییع شهید الداغی با حضور مردم شهید پرور وقدرشناس مشهدساعت 15 از مهدیه خیابان امام رضا(ع) تا حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری فارس
اینستاگرام
دوستان سبزوار فلکه سه گوش بیضی وذوضنقه زیاد دارد یک فلکه درست حسابی نبود روغن ریخته نذر امامزاده میکنید جناب شهردار.حداقل یک باشگاه ورزشی رزمی که با خولقیات ورشادت این بزرگوار متناسب باشد بهتر نیست
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi