شناسه خبر : 100104
دوشنبه 25 ارديبهشت 1402 , 15:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یک مامور پلیس به شهادت رسید

فاش نیوز - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان از رهایی گروگان‌ها از چنگ اشرار در شهرستان خاش و شهادت مامور پلیس خبر داد.

آزادی ۲ گروگان زن در خاش/ یک مامور پلیس به شهادت رسید

سرهنگ علی رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در پی گروگان گیری دو زن از استان کرمان توسط اشرار و انتقال آنان به شهرستان خاش و دستور مرجع قضائی به مأموران اداره کل اطلاعات استان، بلافاصله عملیاتی با همراهی و پشتیبانی پلیس شهرستان خاش به منظور رهایی گروگان‌ها روز گذشته یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه، انجام می‌شود.

وی ادامه داد: به محض شروع عملیات در عصر روز گذشته، اشرار کوردل به صورت مسلحانه با مأموران درگیر می‌شوند که در این درگیری یکی از افسران شجاع، متعهد و متخصص پلیس یاسر عبدلی، بر اثر اصابت گلوله اشرار به شهادت می‌رسد.

این مقام مسئول تصریح کرد: در ادامه این عملیات خوشبختانه زنان گروگان گرفته شده با سلامت کامل آزاد و گروگانگیران با استفاده از شرایط خاص منطقه و تاریکی شب متواری و همچنان تحت تعقیب پلیس استان هستند.

منبع: خبرنگار مهر
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi