شناسه خبر : 100190
شنبه 30 ارديبهشت 1402 , 16:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رحیم‌پور ازغدی از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سینما و تلویزیون می‌گوید

فاش نیوز - نخستین نشست تخصصی از مجموعه نشست‌های نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم و فیلمنامه ایثار با موضوع راهبردهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سینما و تلویزیون با حضور حسن رحیم‌پور ازغدی برگزار می‌شود.

 

به گزارش دفاع‌پرس، نخستین نشست تخصصی از مجموعه نشست‌های نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم و فیلمنامه ایثار با موضوع راهبردهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سینما و تلویزیون با حضور حسن رحیم‌پور ازغدی، نظریه‌پرداز و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، از ساعت ۱۰ صبح امروز شنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه در سالن ستاره پردیس سینمایی مهر کوهسنگی مشهد برگزار می‌شود.

نشست تخصصی راهبردهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سینما و تلویزیون

نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم و فیلمنامه ایثار از ۲۹ اردیبهشت تا سوم خرداد در پردیس سینمایی مهر کوهسنگی مشهد مقدس برگزار می‌شود.

اینستاگرام
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار خوب است. بشرطی که در حد حرف و شعار و کنگره نباشد.سازمان سینمایی باید به کارگردانان کار اولی میدان بیشتری دهد و با بهانه نداشتن تهیه کننده که مبالغ زیادی بابت دستمزد طلب می کنند از عدم صدور مجوز ساخت حمایت نکند.صددا و سیما نیز همین گنه است و هر وقت مراجعه کنی از نداشتن بودجه گله می کنند.گروه های سینمایی ارشاد استان ها نیز فاقد اختیار شده اند و فقط دارای ریس و چند کارمند است که عملا به جز دریافت حقوق کار دیگری نمی کنند و باید فیلم نامه را به سازمان غیر سینمایی در تهران ارسال که یک پروسه طولانی پیگیری را دارد.خلاصه هر کسی اگر آشنایی نداشته باشد (بالاخص نداشتن تهیه کننده)بهتر است از خیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بگذرد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi