شناسه خبر : 100867
دوشنبه 22 خرداد 1402 , 09:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در پی اظهارات بدون سند صورت گرفت

قالیباف: آقای علیرضابیگی اجازه نطق ندارد

فاش نیوز - رئیس ‌مجلس در جلسه علنی دیروز اظهار داشت: بر اساس نامه‌ای که هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان به هیئت ‌رئیسه داده‌، آقای علیرضا‌بیگی اجازه نطق ندارند.

روز گذشته در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر شفاهی یکی از نمایندگان درباره محرومیت علیرضا بیگی از نطق هفت دقیقه‌ای گفت: شورای نظارت بر رفتار نمایندگان نامه‌ای را به هیئت‌رئیسه نوشته و در آنجا بحثی داشته و بر این اساس است که آقای علیرضا‌بیگی اجازه نطق ندارند. این تصمیم در هیئت‌رئیسه گرفته نشده بلکه تصمیم هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان است.
جداول بودجه 1402 فروردین‌ماه ابلاغ شده است
علی بابایی کارنامی در جلسه علنی روز گذشته مجلس در تذکر شفاهی گفت: دولت می‌گوید جداول بودجه سال ۱۴۰۲ هنوز ابلاغ نشده است، مگر می‌شود بعد از چهار ماه جداول بودجه ابلاغ نشده باشد؟
وی افزود: انتظار می‌رود رئیس‌مجلس شورای اسلامی صراحتاً اعلام کند که چه زمانی جداول بودجه ابلاغ شده است.
محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر این نماینده، گفت: جداول بودجه سال ۱۴۰۲ در ۲۴ یا ۲۵ فروردین ماه به دولت ابلاغ شده است، انتظار می‌رود کمیسیون برنامه و بودجه پیگیری کند تا در اجرای ابلاغیه مشکلی وجود نداشته باشد و اگر مشکلی وجود دارد، رفع شود.
اسامی کسانی که در رأی‌گیری‌ها شرکت نمی‌کنند منتشر شود
رئیس ‌مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی دیروز در جریان رای‌گیری ماده ۱۴ طرح ساماندهی بازار اجاره بهای مسکن بیان کرد: ۶۵ نفر از نمایندگان در رای‌گیری شرکت نکردند، بنده از همین جا به دوستان انفورماتیک اعلام می‌کنم که این دستور را به عنوان یک ابلاغیه اجرا کرده و از این پس کسانی که در رای‌گیری‌ها شرکت نمی‌کنند حتما اسامی آنها اعلام شود.
به گزارش مهر، رئیس‌ مجلس تاکید کرد:‌ دیگر نیازی نیست از من سؤال کنید، حتما در سیستم، اسامی کسانی که در رای‌گیری شرکت نکردند منتشر شود.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi