شناسه خبر : 101034
شنبه 27 خرداد 1402 , 12:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

زبان هنر، بهترین ابزار بیان عمق رشادت شهید «الداغی»

فاش نیوز - صمدی‌نیا گفت: الگوسازی از شهید الداغی به زبان هنر انجام می‌شود. زبان هنر، بهترین زبان برای انتقال مفاهیم است. بهترین کار‌ها را می‌توان از طریق هنر هم در مفاهیم و هم در الگوسازی و فرهنگ‌سازی برای نسل جوان انجام داد.

 

شهرام صمدی‌نیا/ ناقص«شهرام صمدی‌نیا» رئیس سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، در مورد پویش «کاروان غیرت» اظهار داشت: به‌ مناسبت اربعین شهید غیرت «حمیدرضا الداغی» کاروانی راه‌اندازی شده است که قرار است در چهار شهرستان (تهران، سمنان، مشهد و سبزوار) ایفای نقش کند و از این شهید غیرت هم به‌نوعی الگوسازی شده و هم به بقیه ایرانیان گفته شود که این شهید تا آخرین قطره خون خود ایستاد که غیرت ایرانی را نشان می‌دهد.

وی افزود: الگوسازی از شهید الداغی به زبان هنر انجام می‌شود. زبان هنر، بهترین زبان برای انتقال مفاهیم است. همانگونه که حضرت آقا هم فرمودند، بهترین کار‌ها را می‌توان از طریق هنر هم در مفاهیم و هم در الگوسازی و فرهنگ‌سازی به نسل جوان ارتقا داد.

صمدی‌نیا گفت: مجموعه‌ هنرمندانی که آمده‌اند که حدود ۳۵ نفرند، در حوزه‌های سیاه‌قلم، هایپررئال و رئال، خوشنویسی و گرافیک فعال هستند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ ادامه داد: برنامه مجموعه سازمانی ما شامل گروه‌های مختلف هنری است که از ابتدای سال با ابلاغ برنامه‌هایی که داریم و برنامه‌های مشارکتی با دستگاه‌ها و دوایر دولتی، کار‌های مشترک انجام می‌دهند. برگزاری جشنواره‌های مختلف هنری، فرهنگی، ادبی، کنگره‌ها و نمایشگاه‌های مختلف در سطح شهر تهران و نواحی ۲۳گانه سپاه حضرت رسول (ص) تهران و اقشار ۱۶گانه تهران، از جمله آنهاست.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi