شناسه خبر : 101299
یکشنبه 04 تير 1402 , 12:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آخرین عکس یادگاری در مجنون با پاهای تاول زده

فاش نیوز - جعفر طهماسبی از رزمندگان دفاع مقدس ماجرای ثبت یک عکس پیش از سقوط جزیره مجنون در سال ۱۳۶۷ را روایت کرده است.
 

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، جعفر طهماسبی از رزمندگان تخریبچی لشکر ۱۰ سیدالشهدا علیه‌السلام در خاطره‌ای از سقوط جزیره مجنون در اواخر خرداد سال ۱۳۶۷ روایتی بیان کرده است که در ادامه می‌خوانید.

من و حاج ناصر اربابیان معاون گردان تخریب لشکر ۱۰ سیدالشهدا علیه‌السلام، تازه از بستر بیماری جدا شده بودیم و حال و روز خوشی هم نداشتیم. خبردار شدیم که دشمن در جزیره مجنون در حال انجام تحرکاتی است. خودمان را به نزدیکی آن‌ها رساندیم تا در مقابل دشمن و در داخل آب مین گذاری کنیم. بدن هر دوی ما پر از تاول بود و آب تلخ و شور جزیره هم سم مهلکی برای زخم‌های ما شد. با حاج ناصر رفتیم داخل کمین‌های توی خط مقدم، دوربین عکاسی داشتیم و وحید بهاری هم همراه ما بود تا آخرین عکس‌ها را با هم به یادگار بگیریم.

عکس پیش رو ماحصل عکاسی در همان روز است که عینک برای خوش تیپی به چشم نزدیم، بلکه عینک دودی برای این بود که آفتاب چشم‌های ما را اذیت نکند.

.

شهید اربابیان اهل شلوار کردی پوشیدن نبود و همیشه از جهت ظاهری آراسته بود. شلوار گشاد را برای این پوشیده بود که تاول‌ها پاهاش را اذیت نکن، یادش بخیر.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi