شناسه خبر : 101325
یکشنبه 04 تير 1402 , 15:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نمایشگاه لباس محرم و اربعین در هتل هما

رویداد ملی دیدار با موضوع طراحی و تولید لباس محرم و اربعین برگزار می شود

رویداد ملی دیدار با موضوع طراحی و تولید لباس محرم و اربعین برگزار میشود.
هاشم زاده دبیر کمیته اجرایی رویداد دیدار: این رویداد با همکاری کارگروه ساماندهی مد و لباس و ویژند سدن پوش با رویکرد زنجیره ی ارزش پوشاک و انبوه سازی پوشاک ایرانی اسلامی برگزار می شود.

دیدار رویدادیست با محوریت لباس محرم و اربعین، خدام هیئت ها و آستان های مقدس، مرحله ی اول این رویداد یک سمینار آموزشی زنجیره ارزش پوشاک بود که در 29 اردیبهشت ماه برگزار شد و پس از اتمام این سمینار جهت آشنایی همه علاقه مندان با زنجیره ارزش پوشاک به صورت مجازی و فایل ضبط شده قابل ارائه و استفاده است.
 
در مرحله ی دوم یک رویداد رقابتی به صورت نمایشی از 3 الی 5 تیر ماه در هتل همای تهران برگزار خواهد شد که شرکت کنندگان آن طراحان و تولیدکنندگان پوشاک ایرانی اسلامی هستند.

این رویداد نمایشگاهی از تاریخ 3 الی 5 تیرماه از ساعت یازده صبح الی هشت و نیم شب در هتل همای تهران برگزار می گردد.
بازدید برای عموم مردم آزاد بوده و همچنین فروشندگان خرد و کلان می توانند با مراجعه و بازدید از این نمایشگاه که با طراحان و تولیدکنندگان خلاق فرصت های همکاری آغاز کنند.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi