شناسه خبر : 101561
دوشنبه 12 تير 1402 , 11:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ایستگاه صلواتی در تدارک عید ولایت؛

رزمندگان گردان انصار در چهارراه ولیعصر منتظرند

رزمندگان ایستگاه صلواتی گردان انصار الرسول لشکر ۲۷ محمد رسول الله در روز عید سعید غدیر، در برپایی مهمانی ده کیلومتری شرکت خواهند کرد...

فاش نیوز- رزمندگان ایستگاه صلواتی گردان انصار الرسول لشکر 27 محمد رسول الله در روز عید سعید غدیر، در برپایی مهمانی ده کیلومتری شرکت خواهند کرد.

این ایستگاه صلواتی که سال گذشته نیز توسط رزمندگان و ایثارگران فعال و کوشای ایستگاه گردان انصار مزارشهدا برپا شده بود، امسال نیز در روز جمعه 16 تیر ماه مصادف با عید سعید ولایت به خدمات رسانی به مهمانان امیرالمومنین خواهد پرداخت.

این ایستگاه صلواتی در ضلع شمال غربی چهارراه ولیعصر برپا شده و قرار است خدمات متفاوتی را به میهمانان این مهمانی بزرگ ارائه دهد؛ از قبیل شیرینی، شربت، عدسی، آش رشته، ذرت و همچنین برپایی نانوایی جهت تهیه نان شیرمال تازه.

همچنین برای مهمانان خردسال ایستگاه نیز هدایایی در قالب بادکنک و گل سر در نظر گرفته شده است.

این رزمندگان ولایت مدار و عاشق امیرالمومنین(ع)، از ساعت 8 صبح برای تهیه و آماده سازی پذیرایی ها فعالیت خود را آغاز می کنند؛ اما ارائه خدمات و پذیرایی از مهمانان راهپیمایی از ساعت 17 الی 23 خواهد بود.

خبر برپایی ایستگاه صلواتی گردان انصار سال گذشته در تیر 1401 با عنوان "پذیرایی و خدمات رسانی غدیرانه رزمندگان در میدان صادقیه/تصاویر"


 

خبر از شهید گمنام

منبع خبر: مسئول ایستگاه صلواتی گردان انصار الرسول، محمد کشوری

اینستاگرام
میهمان من آبمیوه کیک شربت چای و نسکافه.یا علی مدد.مخصوصا دانشجویان عزیز تهرانی با هر تیپی
۹تیر ماه الی ۱۹ تیر ماه ۱۳۶۵ یاد آور آزاد سازی مهران قهرمان گرامی باد .
مهران محبوب در تابستان سال ۶۵،اوج گرمای ۵۵ درجه ،در عملیات(کربلای ۱ یک )با رمز ابوالفضل العباس آزاد شد .
روز وصل دوستداران یاد باد .
یادتان گرامی شهیدان و طفرمندان حماسه ساز .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi