شناسه خبر : 102786
دوشنبه 23 مرداد 1402 , 12:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یادواره سرداران روستای «لزور» برگزار شد

فاش نیوز - یادواره ۲۱ شهید روستای لزور شهرستان فیروزکوه هم‌زمان با ایام محرم و بزرگداشت شهدای مدافع حرم، با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، جمعی از مسئولان ادارات اجرایی، خانواده‌های معظم شهدا و مردم برگزار و از خانواده‌های شهدا تجلیل شد.

کد خبر: ۶۰۹۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴ - 13August 2023
 

یادواره سرداران روستای «لزور» برگزار شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌‌پرس، یادواره ۲۱ شهید روستای لزور شهرستان فیروزکوه هم‌زمان با ایام محرم و بزرگداشت شهدای مدافع حرم، با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، جمعی از مسئولان ادارات اجرایی، خانواده‌های معظم شهدا و مردم برگزار و از خانواده‌های شهدا تجلیل شد.

حجت الاسلام و المسلمین «سید رمضان موسوی‌مقدم» در این مراسم اظهار داشت: در سالروز شهادت شهید حججی، مقام شهدای مدافع حرم، مدافع امنیت و مدافع سلامت را گرامی می‌داریم.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه خون شهیدان ما امتداد خون پاک شهدای کربلاست، تصریح کرد: این یکی از برکات جمهوری اسلامی است که از یک روستای دورافتاده جوانانی به دعوت امام خمینی (ره) برای دفاع از ارزش‌های انقلاب لبیک گفتند و با ایثار، گذشت و فداکاری حماسه آفریدند.

وی خاطرنشان کرد: اگر در وصایای این شهیدان تامل کنیم و همچنین نکات اخلاقی، رفتاری و سفارش‌هایی را که در آن آمده را ببینیم، گویی که سخنان بزرگان اخلاق و معرفت است، درحالی که این بیان جوانان مومن و وارسته همین روستا است.

لازم به ذکر است، پیش از برگزاری این یادواره، آیین گلباران و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، تعویض پرچم و عطرافشانی قبور مطهر شهدا برگزار شد.

همچنین مدیحه سرایی، برپایی موکب فرهنگی و تجلیل از خانواده‌های شهدا نیز از دیگر برنامه‌های این یادواره بود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi