شناسه خبر : 102951
شنبه 28 مرداد 1402 , 12:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهادت ۲ مأمور پلیس اصفهان در درگیری با قاتل مسلح

شهادت ۲ مأمور پلیس اصفهان در درگیری با قاتل مسلح

فاش نیوز - جانشین فرمانده انتظامی استان از شهادت ۲ تن از مأموران انتظامی شهرستان اصفهان در درگیری مسلحانه با قاتل یک شهروند خبر داد و گفت: در این درگیری مسلحانه قاتل به هلاکت رسید.

سردار محمد رضا هاشمی فر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی فردی مسلح و قتل شهروندی در یکی از خیابان‌های شهرستان اصفهان، بلافاصله مأموران انتظامی کلانتری ۱۶ به محل اعزام شدند.

وی در ادامه گفت: با حضور مأموران در صحنه، فرد مسلح که عرصه را بر خود تنگ دیده به محض مشاهده پلیس به سمت مأموران انتظامی اقدام به تیراندازی می‌کند.

شهادت ۲ مأمور پلیس اصفهان در درگیری با قاتل مسلح

این مقام ارشد انتظامی افزود: در نهایت با اقدام سریع مأموران انتظامی حاضر در صحنه، قاتل مسلح در درگیری مسلحانه با پلیس به هلاکت می‌رسد و دو نفر از مأموران انتظامی نیز به شدت مجروح شده و جهت مداوا به مرکز درمانی منتقل می‌شوند.

جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: استوار یکم امیر حسین زاده احمدی و گروهبان یکم محمد احسان شفیعی از مأموران شجاع کلانتری ۱۶ شهرستان اصفهان پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده به فیض شهادت نائل شدند.

شهادت ۲ مأمور پلیس اصفهان در درگیری با قاتل مسلح

سردار هاشمی فر ضمن تبریک و تسلیت شهادت این مأموران وظیفه شناس به خانواده شهیدان والا مقام، همرزمان وی و عموم مردم استان اصفهان خاطرنشان کرد: مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر شهیدان گرانقدر متعاقبأ اطلاع رسانی خواهد شد.

اینستاگرام
روحشان شاد ویادشان دردلها ماندگار.
فیلم درگیری وشهادت آنها مرا بسیار تحت تاثیر قرار داد.
چقدرمظلومانه وبدون گناه به شهادت رسیدند.
اینجا دونکته لازم است که عرض کنم:

نکته اول:
پلیس عملیاتی وحتی غیر عملیاتی باید مجهزبه تجهیزات ضدگلوله واز جمله جلیقه باشد. درحالیکه این دو پلیس با لباس فرم درصحنه حضوریافتند واین صحنه غم انگیز شکل گرفت.وباید فرمانده هان آنها جوابگوی این بی دقتی باشند
نکته دوم:
درهیچ جای دنیا برای دستگیر متهم شرور وبخصوص قاتل که مسلح هم باشد به این شیوه وارد عمل نمیشوند.
دونفرنیروی اول با موتورسیکلت وبدون هیچ حفاظ ویا جان پناه تا چندقدمی متهم می آیند وبدون اینکه از موتور پیاده شوند به طرف او اسلحه را نشانه ودستور تسلیم می دهند!!
(متهمی که قتل کرده ازلحاظ روحی وروانی احتمال قتل مجدددارد بخصوص اینکه مسلح هم باشد.)

مگر نیروها آموزش ندیده اند که درموقعی که حتی احتمال خطراندک است باید بااحتیاط واز چند جناح وارد عمل شوند!؟

اگراین عزیزان:ابتدا ازموتور سیکلتپیاده وسپس در پناه ماشین یا هرجانپناه دیگر قرارگرفته وسپس دستور تسلیم می دادند چنین اتفاقی شکل نمی گرفت.

نکته سوم: وقتی که متهم به پلیس اول شلیک واورا به شهادت می رساند پلیس دوم چرا بدون رعایت نکات ایمنی به سوی متهم می رود.اوباید اول حان پناه پیداوبعد موضع میگرفت و...

حقیر بااین بی سوادی عرض می کنم: باید درآموزش پلیس وبخصوص پلیس عملیاتی بازنگری شود وگرنه بازهم شاهد این اتفاقات خواهیم بود.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi