شناسه خبر : 103064
چهارشنبه 01 شهريور 1402 , 09:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نشست شورای راهبردی شهدای روحانیت برگزار شد

فاش نیوز - نشست شورای راهبردی شهدای روحانیت سه‌شنبه ۳۱ مردادماه با حضور نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن جلسات دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد، برگزار شد.
 
نشست شورای راهبردی شهدای روحانیت برگزار شد
به گزارش «ایثار»، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرمضان موسوی مقدم، در این نشست با تاکید بر برگزاری شایسته کنگره شهدای روحانی، گفت: شورای راهبردی شهدای روحانیت باید به صورت فعال کار کند و دبیرخانه آن نیز فعال باشد تا از ظرفیت‌ها در دستگاه‌ها و نهادها به نحو مطلوب استفاده شود.
نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به نقش ابزار هنر برای ترویج و توسعه ارزش‌های فرهنگ ایثار و شهادت، خاطرنشان کرد: استفاده از ابزار هنر بسیار تاثیرگذار است و برای نشان دادن خروجی‌ کارها باید از هنر در قالب‌های مختلف استفاده کرد.
حجت الاسلام و المسلمین موسوی با اشاره به دیدار از خانواده شهید آرمان علی‌وردی گفت: شهید آرمان علی‌وردی منتخب خداوند بود و در حقیقت دعوت خاصی داشت تا به این مقام رسید و عزیز ملت شد. برای همین باید فیلم و سریال‌های فاخر در رابطه با آن‌ها ساخته شود و امیدوار هستیم در این مسیر نقش‌آفرین باشیم.
همچنین در این نشست، اعضای شورای شهدای روحانیت، مسئول خدمات حوزه‌های علمیه کشور، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید، نیروهای مسلح، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، مدیرکل دفتر مطالعات راهبردی و برنامه ریزی عقیدتی و فرهنگی حجت الاسلام و المسلمین کریمی و نماینده آیت الله اعرافی مدیریت حوزه‌های علمیه به ارائه گزارشی از آمار شهدا و ایثارگران روحانیت پرداختند و فعالیت‌ها و برنامه‌های انجام شده در مورد شهدا و ایثارگران روحانیت و برگزاری کنگره شهدای روحانی را تشریح کردند.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi