شناسه خبر : 103375
شنبه 18 شهريور 1402 , 10:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

صیادشیرازی: چرا دعوت بنده خدا از دعوت خدا برای شما مهم‌تر است؟

فاش نیوز - وقتی شهید صیاد فهمید برخی رزمنده‌ها برای نماز صبح بیدار نمی‌شوند، دستور داد همه قبل از اذان در حسینیه باشند. وقتی همه آمدند خطاب به آن‌ها گفت: شما به دستور من در حسینیه حاضر شدید؛ ولی به امر و دعوت خدا توجه نمی‌کنید!

نوربالا| صیادشیرازی: چرا دعوت بنده خدا  از دعوت خدا برای شما مهم‌تر است؟

به گزارش خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، با وجود اینکه به اقامه نماز صبح در روایات مختلف تأکید بسیاری شده و سبک شمردن آن اثر منفی زیادی بر زندگی می‌گذارد، خیلی‌ها زحمت صبح بیدار شدن برای نماز را به خود نمی‌دهند و نماز صبحشان قضا می‌شود.

داستانکی که می‌خوانید خاطره‌ای از مسلم بهادری است که درباره سپهبد شهید علی صیاد شیرازی روایت شده است:

«یک روز در یکی از قرارگاه‌ها صیاد از من پرسید: «بهادری! رزمنده‌ها چقدر تو نماز جماعت شرکت می‌کنند؟»
گفتم: «اکثر رزمنده‌ها تو نماز جماعت ظهر، عصر، مغرب و عشاء شرکت می‌کنند؛ ولی تعداد شرکت کنندگان در نماز جماعت صبح کم است.»
صیاد فکری کرد و گفت: «به همه اعلام کن که فردا قبل از اذان صبح در حسینیه حاضر باشند.»
و من این کار را کردم.

صبح همه در حسینیه حاضر شدند و منتظر ماندند که ببینند چه خبر است. وقتی همه رسیدند، صیاد بلند شد و گفت: «برادران! شما به دستور من که یک سرباز کوچک جبهه اسلام هستم، قبل از اذان صبح در حسینیه حاضر شدید؛ ولی به امر خدا که هر روز صبح با صدای اذان، شما را به نماز جماعت می‌خواند، توجه نمی‌کنید!»

این کار خیلی حاضران را تحت تأثیر قرار داد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi