شناسه خبر : 103394
شنبه 18 شهريور 1402 , 12:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وصیت شهید: جبهه ها دانشگاهی عظیم هستند

جبهه ها دانشگاهی عظیم هستند

فاش نیوز - در فرازهایی از وصیت‌نامه شهید قدس آمده است: «هم اکنون جبهه‌های پیکار، تبدیل به دانشگاهی عظیم شده است که ایثارگران هر روز به منظور لبیک گفتن به ندای «هل‌من‌ناصرینصرنی» رهبرشان، روانه آن می‌شوند.»

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات، شهید مجید قدس یازدهم تیر ۱۳۴۳ در شهرستان سمنان به دنیا آمد. پدرش قاسمعلی، کارگر کارخانه بود و مادرش اقدس نام داشت. دانش‌‏آموز چهارم متوسطه بود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. بیست و پنجم اسفند ۱۳۶۳ در دجله عراق به شهادت رسید. پیکر وی مدت‏‌ها در منطقه بر جا ماند و سال ۱۳۷۷ پس از تفحص، در امامزاده یحیای زادگاهش به خاک سپرده شد. برادرش حمید نیز به شهادت رسیده است.

در فرازهایی از وصیت‌نامه شهید قدس آمده است:
 

«تمامی شهدای پس از انقلاب را باید قربانی توطئه‌های ابَر نکبتان جهان دانست. زیرا مستکبران در اولین روزهای پس از انقلاب به‌محض پی بردن به ماهیت اسلامی نهضت، به فکر توطئه به‌منظور براندازی این نظام و خاموش کردن نور خدا در این کشور افتادند. خط مسیر این توطئه‌ها را به‌وضوح می‌توان در غائله کردستان و دیگر شهرها در جریان طبس و کودتای نوژه در ایجاد جریان لیبرالیستی و خط نفاق در تولید گروهک‌ها و ترور شخصیت‌های اسلامی، همچنین در تحمیل جنگ و کودتای آمریکایی اخیر و ده‌ها نمونه دیگر یافت، ولی امت مسلمان با نصرت و یاری خداوند و تحت رهبری امام، سازش‌ناپذیرشان، توطئه‌ها را یکی پس از دیگری نقش بر آب ساخت و تمامی متفکران متخصص ابرقدرتان را متحیر ساخت و هم اکنون ملت ایران در رابطه با جنگ تحمیلی و به منظور شکست نهایی آمریکا در منطقه، خود را در وضعیتی همانند جنگ خندق می‌بیند، چون جهان‌خواران، انقلاب اسلامی ما را از همه طرف ضمن تهدید محاصره کرده، در این بین صدام تکریتی در نقش عمروبن‌عبدود از ساده‌ترین قسمت خندق عبور کرده و با جهالت بسیار به پیش تاخته است تا به خیال خام خود و بدون توجه به سرنوشت شوم هم‌سنگرانش، در عرض یک هفته این مملکت محمدی را تصرف کند، ولی زهی خیال باطل، این توطئه هم ان‌شاءالله با سقوط تاج و تخت آمریکا در خاورمیانه خنثی خواهد شد. با همه این مسائل و با توجه به سخنان رهبر انقلاب، نباید از آمریکا گله کرد، چرا که او دشمن دیرین و خونی اسلام و انقلاب اسلامی است که ضرورتاً حمله می‌کند، خون می‌ریزد و غارت می‌کند.

آمریکا شیطان بزرگ است، ام‌الفساد قرن و تازه این همه توطئه و جنایت از مظاهر آشکار و عملکردهای او است. همچنین بنا به گفته اماممان و بر خلاف واقع، این جنگ اگر صدمات مالی و جانی زیادی به ما وارد کرد، ولی با این حال خود نعمت بزرگی بود؛ زیرا هم اکنون جبهه‌های پیکار، تبدیل به دانشگاهی عظیم شده است که ایثارگران هر روز به منظور لبیک گفتن به ندای «هل‌من‌ناصرینصرنی» رهبرشان، روانه آن می‌شوند تا خیلی سریع مراحل رشد را بپیمایند و در صورت لیاقت، نفس تنگ و تاریک تن را شکسته و روح عظیم خویش را پس از طی کردن دوران تکاملی و عاشق شدن به معشوق واصل گردانند.»

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi