شناسه خبر : 103439
یکشنبه 19 شهريور 1402 , 17:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خطاب به مسئولان بنیادشهید و امور ایثارگران

دردمندانه برای مادری از جنس فرشتگان

بنده خواهر شهید محسن مطاعی از شهرستان سقز، مادری از این دست فرشتگان زمینی دارم که وظیفه خود را در قبال این شهید ارجمند و ۵ خواهر و برادرم(پدری) به نحوی بسیار حساس‌تر و خطیرتر...

فاش نیوز - بسم الله الرحمن الرحیم؛ بهشت زیر پای مادران است. مادران شهید سوختند، چه آن فرشته هایی که آگاهانه فرزند خود را با چشم های پرخون و دعاهای سوزناکشان به جبهه های حق و باطل روانه کردند، چه آنهایی که تسلیم شرایط شدند. چراکه هر دو اسیر غریزه قدرتمند مادری بودند و پیکر بی‌جان یا مفقود فرزندشان جانشان را سوزاند.

در این میان به قول مسئولان، نامادری هایی هم بودند که شهید را از نوزادی و کودکی همچون فرزند خود در دامن پاکشان پروردند. آیا این نامادری ها از مادران هم مادرتر نبودند که فارغ و آزاد از اسارت غریزه مادری، تنها از روی انتخاب و وظیفه انسانی خود، این مسئولیت سنگین را به دوش کشیدند؟

بنده خواهر شهید محسن مطاعی از شهرستان سقز، مادری از این دست فرشتگان زمینی دارم که وظیفه خود را در قبال این شهید ارجمند و ۵ خواهر و برادرم(پدری) به نحوی بسیار حساس‌تر و خطیرتر به انجام رسانده اند که در تمام مراحل زندگیشان، از کودکیشان تا اکنون، نگذاشت که فرزندانش جای خالی مادرشان را خالی ببینند.

ادعای حقیر را سند نشمارید؛ بلکه با تحقیق دقیق از خویشاوندان دور و نزدیک و آشنایان، جویا شوید کە ایشان چە کسی هستند! و تازه چنین مادری و چنین مادرانی را سوژه ای بی‌نظیر برای الگو شدن برای مادران این مرز و بوم آسیب‌پذیر و استراتژیک قرار دهید. از آنها فیلم بسازید و از آنها بنویسید. 

علاوه بر این دلنوشته و توجه به مشکلات پنهان درج نشده در قانون، لطفاً پیرو بندی که راجع به تعلق گرفتن مستمری بعد از مرگ پدر شهید به نامادری شهید در سایت رسمی بنیاد شهید آمده است، به این اعتراض مبنی بر قطع شدن حقوق نامادری شهید رسیدگی بفرمایید.

پس از مرگ پدر شهید، که روحانی ای بلندمرتبه و خدمتگزار مردم در تمام طول زندگانی خود بود، ترس از ناتوانی در تأمین مخارج زندگی خود و دو دختر مجرد و دیگر مخارج زندگی، فشار روانی مضاعف را بر این نامادری شهید، با داشتن ۷۵ سال سن و بیماری لاعلاج نارسایی شدید قلبی تحمیل نموده است.

پدر شهید بعد از فوت مادر شهید محسن مطاعی، همسر دوم اختیار کرد؛ تا برای شش فرزندش مادری کند. آیا جایگاه این بنیاد خدمتگزار و حامی و دلسوز خانواده شهدا برمی تابد که همسر دومِ پدر شهید یعنی نامادری‌ای که تمام زندگی اش را با ایثار، در خدمت این خانواده و پرستاری بی‌وقفه ۲۰ ساله از پدر بیمار شهید وقف نموده، نادیده بگیرد و چنین قصوری را در پرداخت مستمری ایشان داشته باشد و چنین تمایز ناعادلانه و دور از عقل و دین و عاطفه ای را بین ایشان و مادر اصلی شهید قائل شود؟!

لذا امید عنایت به این خواسته حداقلی و ناچیز، مبنی بر رفع توقیف مستمری هاجر برقی (نامادری شهید محسن مطاعی) را نخست از خداوند متعال و بعد از شما مسئولینِ واسط بین حق تعالی و مردم دارم.

|| سمیه مطاعی

اینستاگرام
آفرین بر قلم روان، رسا و پر احساس شما
شما می توانید مشکلات ایثارگران محل زندگی و مناطق اطراف را بخوبی با قلمتان منعکس کنید.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi