شناسه خبر : 103606
یکشنبه 26 شهريور 1402 , 10:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جزئیاتی از سفر هیئت انصارالله به عربستان و دیدار با بن سلمان

فاش نیوز - مقام انصارالله یمن جزئیاتی از سفر هیئتی از این جنبش مقاومت به ریاض را اعلام کرد و گفت: آشتی ایران و عربستان، تغییری در موضع ایران در قبال یمن ایجاد نکرده است.
«ضیف‌الله الشامی» وزیر اطلاع‌رسانی دولت صنعا درباره سفر هیئت انصارالله به ریاض گفت: «رفتن هیئت صنعا به ریاض به سبب دعوت عربستان نبود، بلکه با میانجیگری عمان صورت گرفت.» براساس گزارش المسیره، الشامی خاطرنشان کرد: هدف از سفر هیئت صنعا به ریاض برای نشان دادن حسن‌نیت بود و دستاوردها و نتایج سفر بن‌سلمان ولیعهد سعودی به مسقط نشان می‌دهد که وی خواستار سفر هیئت صنعا به ریاض شده بود. وی خاطرنشان کرد: نمی‌توان با دور زدن مسائل انسانی در مذاکرات ریاض ابتدا سراغ سیاست رفت. به گفته وی، عربستان سعودی براساس سیاست آمریکا، به سمت صنعا و تهران و بریکس گام برداشته است. به گفته «الشامی» موضع ایران در قبال یمن، متأثر از رابطه تهران و ریاض نیست بلکه همواره براساس رد هرگونه تجاوز به یمن بوده است.
 
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi