شناسه خبر : 104148
چهارشنبه 12 مهر 1402 , 11:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تیر برق خانه من شکسته، شما چرا دخالت می‌کنید؟

فاش نیوز - یکی از رزمندگان دفاع مقدس می‌گوید: «ماشین دوستم به تیر برق خانه فرماندار سوسنگرد خورد و تیر شکست. اهل محل با ما درگیر شدند. فرماندار رسید و رو به اهالی گفت: «تیر برق خانه من شکسته، شما چرا ناراحتید و دخالت می‌کنید؟»

نوربالا| تیر برق خانه من شکسته، شما چرا دخالت می‌کنید؟

به گزارش خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، بعضی‌ها زاویه دیدشان به مسائل و مشکلات طوری است که هر کسی را انگشت به دهان نگه می‌دارد. 

روایتی که می‌خوانید خاطره‌ای از محمد پورزکیخانی یکی از رزمندگان دفاع مقدس است که در کتاب «خاکریز و خاطره» آمده:

«در اولین اعزام به اهواز رفتم و مدت ۲ سال به صورت شراکتی با جهاد سمنان کار کردم. در کارهایی از قبیل جاده‌سازی و حمل مهمات شرکت داشتم. آن موقع مقرمان در زیباشهر اهواز بود. شب عملیات چنان باد شدیدی وزید که عراقی‌ها نتوانستند چشم‌هایشان را باز کنند و عقب‌نشینی کردند.

یکی از شب‌ها که با علی میرزا ابراهیمی ۲ دستگاه را بار زدیم تا از فاو به سوسنگرد ببریم. ماشین علی به تیر برق خانه فرماندار سوسنگرد خورد و تیر شکست. اهل محل با ما درگیر شدند. ما از برخورد ناشایست آن‌ها ناامید شده و حیران، منتظر سرنوشتمان بودیم که چیزی حدود یک ساعت بعد فرماندار رسید و رو به اهالی گفت: «تیر برق خانه من شکسته، شما چرا ناراحتید و دخالت می‌کنید؟»

آن فرماندار مدتی بعد در یکی از عملیات‌ها به شهادت رسید، اما برخورد جوانمردانه آن شب هرگز از ذهن ما دور نشد.»

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi