شناسه خبر : 104372
سه شنبه 18 مهر 1402 , 16:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

طوفان‌ سلیمانی؛ از وعده صادق «کمتر از ۳ماه دیگر» تا تحقق حماسه‌ای ماندگارتر

فاش نیوز - بعد از شش سال از آن جمله تاریخی حاج قاسم، در فلسطین خبرهایی است؛ وقتی تحلیل‌ها را کنار هم می‌گذاریم، می‌توانیم امیدوار باشیم مراسم چهارمین سالگرد شهادت فرمانده بزرگ قدس با آزادسازی قبله نخست مسلمانان درهم آمیخته شود، باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا جمله «کمتر از سه ماه دیگر ...» برایمان ابدی می‌شود؟

طوفان‌ سلیمانی؛ از وعده صادق «کمتر از 3ماه دیگر» تا تحقق حماسه‌ای ماندگارتر

به گزارش خبرگزاری فارس کرمان - آمنه شهریارپناه: کمتر از سه ماه دیگر به چهارمین سالگرد شهادت فرمانده بزرگ و پرافتخار قدس می‌رسیم، ما از این جمله‌ی «کمتر از سه ماه دیگر ...» خاطره‌های شیرین داریم، وعده‌هایی از جنس زندگی و قول و قرارهایی از دست صداقت و بزرگی!

روزی این زمان را از دهان مبارک مردی شنیدیم که رهبر انقلاب عنوان شهید زنده را برای او به کار برده بود، در همین حوالیِ سال ۹۶ بود، روزی از روزهای منتهی به مهرماه که فرزند برومند کرمان در لنگرود نشست، اوضاع را تحلیل کرد و گفت: کمتر از سه ماه دیگر پایان داعش و حکومت داعشی را روی این کره خاکی اعلام می‌کنم.

حدود دو ماه بعد حاج قاسم در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشت: «به‌عنوان سرباز مکلف‌شده از جانب حضرت‌عالی در این میدان، با اتمام عملیات آزادسازی ابوکمال آخرین قلعه‌ی داعش، با پایین کشیدن پرچم این گروه آمریکایی – صهیونیستی و برافراشتن پرچم سوریه، پایان سیطره‌ی این شجره‌ی خبیثه‌ی ملعونه را اعلام می‌کنم.»

وعده صادقی که سلیمانی قهرمان را به یک چهره بین‌المللی و همیشه پیروز تبدیل کرد و او را در دل ملت‌ها بویژه جوانان و نوجوانانی از سرتاسر دنیا نشاند که سالها با سلایق و تفکرات مختلف زندگی کرده بودند.

حالا بعد از شش سال از آن روز، در فلسطین خبرهایی‌ست، وقتی تحلیل‌ها را کنار هم می‌گذاریم، می‌توانیم امیدوار باشیم مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار باوفا و فرمانده جان فدا با آزادسازی قبله نخست مسلمانان درهم آمیخته شود.

تحلیل‌هایی که کلیدواژه‌های آن از سال گذشته بر سر زبان‌ها افتاد و شاید اولین‌بار از آنها در کرمان رونمایی شد.

 حماسه نسل پنجم فرزندان فلسطین در راه است

دهه مقاومت و سومین سالگرد شهادت شهدای مقاومت در کرمان بود که سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم یادبود شهید پورجعفری، از مرگ صهیونیست‌ها سخن به میان آورد و با تاکید چند باره روی این کلمه، عنوان کرد: نسل پنجم فرزندان فلسطین، قوی‌ترین دوران این کشور را رقم زده‌اند.

او ادامه داد: صهیونیست‌ها خودشان هم می‌دانند که ۷۵ سال یا ۸۰ سال بیشتر نمی‌توانند بمانند، منتظر آن سر رسید ۲۵ ساله‌ای هستند که رهبر معظم انقلاب تعیین کرده‌اند. 

جملاتی که امام خامنه‌ای هم اخیرا یک بار دیگر روی آنها دست گذاشته‌اند و تاکید کرده‌اند که رژیم صهیونیستی رفتنی‌ست، دعا می‌کنیم تا سالگرد چهارم شهادت فرمانده قدس به این وعده راستینِ جهانِ بدون رژیم صهیونسیتی برسیم و شیرینی جمله‌ی تاریخی «کمتر از سه ماه دیگر ...» برایمان چند برابر و ابدی بشود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi