شناسه خبر : 104474
شنبه 22 مهر 1402 , 18:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سرلشکر سلامی:

رژیم صهیونیستی در عظیم‌ترین جنگ اطلاعاتی عالم شکست خورد

فاش نیوز - فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وقتی که رزمندگان فلسطینی رسیدند همه اینها خواب بودند که این چیزی جز نصرت الهی نیست. نصرتی که بر چشمان اینها پرده‌ای از نابینایی کشید تا جنود الهی را نبینند. سامانه اطلاعاتی رژیم یک واقعیتی آشکار است. او در عظیم‌ترین جنگ اطلاعاتی عالم شکست خورد که قابل جبران نیست.

سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران طی سخنانی، با‌اشاره به عملیات طوفان الاقصی بیان داشت: بزرگ‌ترین شکست رژیم صهیونیستی از سال  1948 به این سو و بزرگ‌ترین پیروزی برای نهضت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی رقم خورد. این عملیات محصول انباشته شدن و جمع شدن بغض ملتی است که به واسطه غاصبان از سرزمین خود آواره شده‌اند.
15 مهر، آیات روح‌بخش قرآن برای فلسطینیان تفسیر شد
وی با تاکید بر اینکه تاریخ، حمایت‌های بی‌دریغ آمریکا از اسرائیل را از یاد نبرده است، گفت: آمریکا در عرصه سیاسی با وتوی تمامی قطعنامه‌های ضداسرائیلی و در عرصه نظامی با حمایت‌های نظامی و لجستیکی همواره از جنایات و ‌اشغالگری‌های رژیم صهیونیستی پشتیبانی کرده است اما با این حال فلسطینیان در میانه این جنایات غمناک،  هویت و احساس مقاومت خود را حفظ کردند و هفته گذشته در صبحگاه 15 مهر ماه یک درخشش استثنایی در صفحه زمین رقم زدند که گویی آیات روح‌بخش قرآن برای فلسطینیان تفسیر شد. سرلشکر سلامی اظهار داشت: این شکست برای اسرائیل از آن جهت سنگین است که فلسطین بدون مشارکت هیچ قدرتی توانست ضربه هولناکی را به دستگاه اطلاعاتی و ارتش رژیم وارد کند و افسانه ساخته شده شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی را باطل کند. اهمیت این عملیات در این بود که فلسطین توانست این پیروزی بزرگ را به دست بیاورد و اسرائیل این شکست بزرگ را بپذیرد. فرمانده کل سپاه گفت:‌ وقتی که رزمندگان فلسطینی رسیدند همه اینها خواب بودند که این چیزی جز نصرت الهی نیست. نصرتی که بر چشمان اینها پرده‌ای از نابینایی کشید تا جنود الهی را نبینند. سامانه اطلاعاتی رژیم یک واقعیتی آشکار است. او در عظیم‌ترین جنگ اطلاعاتی عالم شکست خورد که قابل جبران نیست. وی با بیان اینکه ضعف‌های رژیم صهیونیستی و کم عمق بودن آن قابل جبران نیست، خاطرنشان کرد: معمولاً خطوط اول مقابله با دشمن حیاتی‌ترین و مستحکم‌ترین خطوط است؛ وقتی خطوط اول دفاعی رژیم در برابر تهاجم از هم می‌پاشد خط دوم کجاست و نقطه توقف کجاست؟ این کار تکرار پذیر است و همه می‌دانند بین شکست رژیم در یک عملیات نظامی و شکست کامل رژیم فاصله زیادی نیست.
سرزمین‌های ‌اشغالی دچار اضطراب درونی‌اند
سرلشکر سلامی با بیان اینکه امروز با یک حیرت اجتماعی و سرخوردگی و اضطراب درونی از گسترش جنگ در سرزمین‌های‌اشغالی مواجه هستیم، گفت: امروز این آمریکا است که مدیریت حمله به فلسطینی‌ها را در غزه انجام می‌دهد که البته کار بسیار خطرناکی است. نسخه آمریکایی، هیچ داروی درمان بخشی برای حل این مسئله ندارد و همان‌طور که نسخه آمریکایی در سوریه، یمن، افغانستان و عراق نتوانست راه‌گشا باشد، این نسخه برای رژیم صهیونیستی نیز محکوم به شکست است. فرمانده کل سپاه تصریح کرد: ما امروز به آمریکایی‌ها این مطلب را می‌گوییم که شما در میان امت اسلامی تاریخی سرشار از کینه و نفرت ساخته‌اید؛ در عراق به خانه‌ها شبانه حمله کردید و در زندان ابوغریب جوانان عراقی را شکنجه کردید و صدها هزار عراقی را به خاک و خون کشیدید و سرانجام مجبور به ترک عراق شدید. مداخله شما در عراق برای عراق ارمغانی جز کشت و کشتار و برای شما جز بی‌اعتباری نداشت. به گزارش تسنیم، وی تاکید کرد: فلسطین می‌جنگد؛ او آموخته است که چگونه باید پیروز شد. فلسطین سلاح‌ها را خود می‌سازد. او در محاصره کامل است اما با این محاصره بازهم پیروز می‌شود و قد می‌کشد و پیروزی از آن مسلمانان است.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi