شناسه خبر : 104629
چهارشنبه 26 مهر 1402 , 08:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جنایت جنگی و نسل‌کشی فجیع رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان غزه

خفه‌خون گرفتن مجامع بین‌المللی مقابل کودک‌کشی اسرائیل با بمب‌های آمریکایی

این کشتار در حالی رخ داد که ایالات متحده ادعا می کرد تلاش کرده بود تا اسرائیل را متقاعد کند به غیرنظامیان، گروه‌های امدادرسان و بیمارستان‌ها در نوار غزه - که از زمان حمله تاریخی حماس

فاش نیوز - سگ های هار اسراییلی، این درنده های پست‌تر از حیوان، دیشب غزه را حمام خون کردند. این بار به بیمارستان غزه، به منطقه ممنوعه و هدف نامشروع نظامی در حقوق بشردوستانه و حقوق مخاصمات مسلحانه حمله کرد. این حیوانات هار قطعا هوس نابودی کرده است و قطعا خون این مظلومان دامن نجس او را خواهد گرفت.

با افزایش واکنش‌ها به این حمله، سخنگوی ارتش اسرائیل اعلام کرد که حمله به بیمارستان ناشی از شلیک گمراه‌کننده‌ای از سوی سازمان «جهاد اسلامی» بوده‌ است که جهاد اسلامی بیانیه ارتش اسرائیل را تکذیب کرد.

گاردین با انتشار گزارشی به بررسی ابعاد این حمله پرداخت و اشاره داشت که مقیاس این انفجار خارج از توانایی‌های حماس است. سایت صهیونیست محور ویکی پدیا نیز ادعا کرده است این بمباران در حالی بوده است که آمریکا در حال حل مشکل بود! و این دروغ بزرگ از خود بمباران هم بزرگتر است؛ چون اصلا ولد نامشروع آمریکا، اسراییل نجس است و «الولد یشبه اب...» این فرزند نامشروع دست نشانده و دست پرورده آمریکاست و محال است آمریکا به دنبال حل مشکل باشد. انگار به بایدن گفته بودند تو نزدیک فلسطین شو و ما می زنیم و محمد عباس لغو جلسه می کند و تمام!

وحید جلال‌زاده، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در صفحه شخصی اش در مجازی نوشت: حمله رژیم جعلی صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه را باید #جنایت_قرن نامید.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه نوشت: این حادثه را باید تاریک‌ترین روز این رژیم ضدانسانی کودک‌کش در تاریخ ثبت کرد. آمریکا را هم باید شریک اول صهیونیست‌ها در این جنایت دانست.

این انفجار موجب کشته و تکه‌تکه شدن افراد بسیاری از مردم غیرنظامی، که اغلب آنها کودک و زن بودند شد. این کشتار در حالی رخ داد که ایالات متحده ادعا می کرد تلاش کرده بود تا اسرائیل را متقاعد کند به غیرنظامیان، گروه‌های امدادرسان و بیمارستان‌ها در نوار غزه - که از زمان حمله تاریخی حماس در جنوب اسرائیل در هفته گذشته تحت محاصره کامل قرار دارد - اجازه دسترسی به کمک‌های امدادی دهد.

از زمانی که تخلیه شمال غزه آغاز شد، بیمارستان المعمدانی صدها آواره را در واکنش به بحران انسانی فزاینده در غزه پناه داد. بر اساس بیانیه اسقف اعظم کانتربری(جاستین ولبی) بیمارستان در اواخر ۱۴ اکتبر در اثر شلیک موشک اسرائیل آسیب دید و چهار کارمند مجروح شدند. قبل از شلیک موشک در ۱۴ اکتبر، بیمارستان حدود 6000 آواره را پناه داده بود. متعاقباً بسیاری از آنها فرار کردند و حدود ۱۰۰۰ نفر در حیاط ماندند.

|| خالد معنوی

اینستاگرام
بخواب بچه

بچه ها موجودات پر انرژی هستند. زندگی بزرگترها بخاطر آنها جریان دارد. پویاست. سرزنده و سرحال است.
بچه ها بدون هیچ احساس خستگی می دوند . از این سر اتاق تا آن سر اتاق .
هیچ هشدار و تذکری به گوششان نمی رود .
خدا نکند که از جای چیزی خبر دار شوند.خانه را می کنند بازار شام.
لوبیا ها را می ریزند توی ظرف شکر.
آرد را می ریزند روی فرش.
خورشت را می ریزند توی پارچه آب.
وقتی دستشان قدرت باز کردن دری پیدا کرد. احتمال وجود بچه ها در هر جایی هست. توی یخچال . توی لباسشویی. توی کمد.
وای که اگر خودکار و ماژیکی بیفتد دستشان . مثل دکترها خطوط کج و معوج و ناخوانا می نویسند روی دیوار، مبل، کابینتها، و حتی روی سطح صاف و سفید توالت فرنگی .
شبها که مصیبت دیگری می شوند برای پدر و مادر خسته .
همان انرژی ذره ای کم نشده از صبح ، خواب را از چشمانشان می بلعد. اگر سیر باشند . اگر جایی شان درد نکند تا خود صبح توی رختخواب غلت می زنند.
اگر خدای نکرده بیمار باشند باز هم خبری از خواب در چشمان قشنگشان نیست . می نالند و پدر و مادر تا صبح آنها را در آغوش از این سر اتاق تا آن سر اتاق روی دستهای خود تاب می دهند .
دانشمندان هنوز علتی برای خواب یهویی اطفال وروجک ما پیدا نکرده اند.
از قدیم مادرها آنها را روی پایشان تاب می دهند . تاب می دهند . تاب می دهند . اما چیزی که توی چشمان با نمک و شهلای بچه ها دیده نمی شود خواب است .
بعضی مادرها به خوراندن شربت‌های خواب آور روی می آورند. اما نیمی از مادرها این کار را بی حاصل می دانند .
در کل جهان فقط افراد خاصی تبحر زیادی در خواباندن بچه ها دارند . طوری که برای ابدالدهر می خوابند. برای همیشه از تب و تاب می افتند .
یکی از آن افراد متبحر بنیامین نتانیاهو است.
او مشغول خواباندن کودکان #غزه است . ان شاء الله بعد از مرگ زود هنگام او آمار بگیران ثبت می کنند که تا آخر عمرش چند بچه را خوابانده در سینه قبر.
مادران ایرانی یکی مثل او را خوب می شناسند.اسمش صدام حسین بود. لالایی شوم او ۷ هزار و ۵۴ مادر و کودک زیر ۱۴ سال ایرانی را در هشت جنگ تحمیلی برای همیشه آرام کرد.
لالا لالا
آی یارالی قناری
یورقون هزاره لای لای
جعفری ،۲۵ مهر ۱۴۰۲
نقطه قوت این رژیم کودکش کش فقط و فقط هواپیماهای جنگی است آیا سپاه و ارتش ایران عرضه نابودی پایگاه های هوایی و هواپیماهای جنگی این رژیم کودکش را ندارند؟
تا نباشد چوب تر... فرمان نبرد گاو و خر!!!
صهیونیست نجس این شتر درب خونه همه می‌خوابه...
پوستی ی ی ی ازتون بکنیم که به مرگ راضی بشید.
حیوان ها.....
یدالله فوق ایدیهم...
مرگ بر اسرائیل و آمریکا ی حرامزاده ....
تا کی کودکان بی گناه طعمه قدرت طلبی بی حد و اندازه حیوانات درنده خو شوند این حیوانات درنده خو هیچ رحمی ندارند اصلا گویا بویی از انسانیات نبرده اند جریم این کودکان بی گناه چیست اگر بزرگ بودند حتما جواب جنایت شما را همانند خودتان می داند شما این فرصت را از این طفلان می گیرید چون می دانید اگر بزرگ شوند هیچ اثری از شما در زمین نخواهد بود ولی بدانید آنها تنها نیستند و ما حتما شما را نابود می کنیم - مرگ بر اسرائیل جنایتکار و امریکا خونخوار
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi