شناسه خبر : 104715
شنبه 29 مهر 1402 , 08:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

صبحانه لاکچری با فرمانده لشکر+عکس

فاش نیوز - شهید زین‌الدین فرمانده یک لشکر بود و امروز نیروهایش از خاکی بودن فرمانده‌ می‌گویند. فرمانده‌ای که خورد و خوراکش هم مثل رزمنده‌ها بود.

نوربالا| صبحانه لاکچری با فرمانده لشکر+عکس

به گزارش خبرنگار حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، آنچه از شهید «مهدی زین‌الدین» به عنوان فرمانده لشکر ۱۷ علی‌ابن ابیطالب (ع) می‌بینیم و می‌شنویم، این است که این فرمانده نه دنبال عناوین بود و نه دنبال پست و مقام. در هر موقعیتی که قرار می‌گرفت، خورد و خوراکش هم مثل رزمنده‌ها بود. نمونه این رفتار و منش شهید زین‌الدین را امروز نیروهایش روایت می‌کنند.


شهید «مهدی‌زین‌الدین» فرمانده لشکر ۱۷ علی‌ابن ابیطالب(ع) و شهید «امیرحسین ندیری» فرمانده اطلاعات عملیات

«محمد سوری» از رزمندگان دفاع مقدس با ارسال عکسی از شهید «مهدی‌زین‌الدین» فرمانده لشکر ۱۷ علی‌ابن ابیطالب(ع) و شهید «امیر حسین ندیری» فرمانده اطلاعات عملیات لشکر ۱۷ می‌گوید: «این عکس مربوط به پاسگاه زید و انتهای خط آبگرفتگی سنگر واحد اطلاعات عملیات لشکر در سال ۶۲ است. همان‌طور که در این عکس دیده می‌شود، فرماندهان ما در حال صرف صبحانه در سنگر هستند. معمولاً در فصل زمستان در این سنگر نایلون برای جلوگیری از نم آبگرفتگی و بستن مسیر موش‌ها استفاده می‌شد. احتمالاً عکاس این عکس شهید محمود احمدی‌تبار باشد.»

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi