شناسه خبر : 105016
یکشنبه 07 آبان 1402 , 11:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فرمانده کل سپاه:

اگر صهیونیست‌ها زمینی جنگ کنند، بلعیده خواهند شد

فاش نیوز - فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اسرائیلی‌ها توان جنگ با حماس را ندارند، تصریح کرد: زمین نقطه قوت حماس است و اگر زمینی جنگ کنند، بلعیده خواهند شد و غزه مدفن آنها خواهد شد.
سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنگره گرامیداشت یاد و خاطره 6555 شهید لرستان و تکریم خانواده‌های این عزیزان در خرم‌آباد، ضربه مهلک وارده بر رژیم کودک‌کش صهیونیستی در جریان عملیات عزت‌آفرین «طوفان‌الاقصی» را کاملا غافلگیر‌کننده برشمرد و خاطرنشان کرد: دیدید که تمام سران کشورهای اروپایی آرامش خود را از دست داده‌اند و افسرده و شکست خورده‌اند.
فقط یک عملیات ما برای شکست رژیم صهیونیستی کافی است
وی با اشاره به شرارت‌های رژیم صهیونیستی و حمایت شیطان بزرگ و متحدانش در ارتکاب جنایت در غزه و رجزخوانی علیه کشورمان، گفت: فقط یک عملیات ما برای شکست او کافی است. شهرهای رژیم صهیونیستی وسط میدان جنگ است.
فرمانده کل سپاه تصریح کرد: آنان شکست سنگین و غیر قابل جبران طوفان‌الاقصی را با بمباران کودکان جبران می‌کنند در حالی که شکست را نمی‌توان با جنایت جبران کرد.
سرلشکر سلامی گفت: عملیات طوفان‌الاقصی ثابت کرد که آمریکا با حمایت همه‌جانبه و سلاح‌های مدرن نمی‌تواند رژیم صهیونیستی را نجات دهد و در منطقه جایی برای رژیم صهیونیستی نیست. 
وی با بیان اینکه اسرائیلی‌ها توان جنگ با حماس را ندارند، تصریح کرد: زمین نقطه قوت حماس است و اگر زمینی جنگ کنند، بلعیده خواهند شد و غزه مدفن آنها خواهد شد.
فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: شهیدان برای ما تاریخ ساختند و پیروزی‌های شگفت‌انگیز خلق کردند و این واقعیت را برای دنیا به نمایش گذاشتند که گروه اندک اگر به اذن خداوند وارد میدان ‌شوند، بر گروه کثیر پیروز خواهند شد.
سرلشکر سلامی با اشاره به رشادت‌های مبارزان فلسطینی در مقابل رژیم صهیونیستی و اربابانش، گفت: ابعاد عظیم کار جوانان رشید که در مقابل صف‌آرایی جنایتکاران عالم ایستادند، یک داستان واقعی است که هرگز تاریخ ندیده و نخواهد دید. چنین شکوهی از پیروزی، تجلی ایمان، عشق عاشورایی و عمل عاشورایی سرچشمه گرفته است.
 وی با بیان اینکه هویت، شخصیت، استقلال و آزادی ما و پیشرفت کشورمان مدیون خون شهداست، تصریح کرد: غرور این حماسه‌ها باید با این کنگره‌ها جاودان بماند تا این فرهنگ عظیم در میان نسل‌های جدید جاودانه شود. 
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ضربه‌ای که دشمن در عملیات طوفان‌الاقصی خورد بی‌نظیر، استثنایی و غافلگیرکننده بود، افزود: اربابان رژیم صهیونیستی اعم از آمریکا، انگلیس و دیگران برای نجات رژیم کودک‌کش به تکاپو افتاده و همدست او در ارتکاب جنایات شده‌اند.
سرلشکر سلامی با اشاره به شکست‌های پی‌در‌پی آمریکا در رویارویی با ملت‌ها، از جمله عراق، سوریه، افغانستان، یمن و... افزود: آنها یاد گرفتند خوب شکست بخورند اما متاسفانه آسیب هم می‌زنند، درس‌های خوبی از عقب‌نشینی و شکست خوردن گرفته‌اند.
فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی در یک باریکه زندگی می‌کند. یک حمله کافی است آنها را درهم بشکند. در آنجا همه شهرهای صهیونیستی در میدان جنگ است، سرزمین اضطراب‌ها و کابوس‌های سخت که مقاماتش متوجه شدند در حال سقوط هستند و از حامیانشان کاری ساخته نیست و حضور سران اروپایی برای تنفس مصنوعی است.
وی بیان داشت: آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان دست به دست هم دادند که کودکان غزه را نابود کنند اما اینها مردان پیروز میدان هستند و رژیم صهیونیستی را شکست خواهند دادند.
سرلشکر سلامی خاطرنشان کرد: خداوند را سپاس که امروز در این لحظه به مهمانی لاله‌های سرفراز سرزمین شهادت راه داریم. فرمایشات و تعابیر و توصیفات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مورد لرستان مفاخر این دیار و مردمان این سرزمین زیباترین، جذاب‌ترین و کامل‌ترین توصیف از شخصیت مردمان این استان است.
فرمانده کل سپاه گفت: واقعیت این است که تجانس و تشابه و تناظری بین طبیعت این سرزمین و مردمان آن برقرار است. این‌جا سرزمین کوه‌های سربلند و استوار و برافراشته است. سرزمین آبشارهای زلال، سرزمین صاف و روشن، سرزمین دشت خرم و بانشاط و دقیقا این صفات برای مردمان استان لرستان تعین دارد. مردم این استان تجسم همین عظمت و درخشش‌ها هستند. مردم فداکار و شجاع این‌جا تجلی حضرت عباس(ع) هستند.
وی با اشاره به رشادت‌های مردم لرستان در مقابله با دشمنان کشورمان در همه عرصه‌ها، افزود: لرستانی‌ها مردمانی غیور و غیرتمندند. لرستان تجلی غیرت ابوالفضل(ع) است. مردمانی با وفا و فداکار، این‌جا نسیم غیرت و وفاداری و جوان مردی علمدار کربلا جاری است. حقیقت دائمی و جاری که در شخصیت مردمان آن، تجلی و ظهوری دل انگیز و احساس برانگیز دارد.
سرلشکر سلامی لرستانی‌ها را مردمانی با صداقت، با اخلاص، صاف و صادق و مردمان حماسه و دلاوری و از جان گذشته توصیف کرد و افزود: طبیعی است چنین مردمی با این خصوصیات پیرو نایب امام زمان(عج) هستند.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه لرستان دین خود را با زیباترین قامت به اسلام و ایران عزیز ادعا کرد، گفت: ۶۵۵۵ شهید حجت واضحی بر شجاعت و ایثار مردم لرستان است که امروز به پابوس خانواده‌های این شهیدان مفتخر شدم و در این فضای دل انگیز با خانواده‌های این عزیزان که آرامش و رضایتشان عنصر اصلی ترویج روح شهادت است، ملاقات می‌کنم. شهید هرگز فراموش نمی‌شود. خداوند حیات ملکوتی به او بخشیده است.
وی با اشاره به عظمت صبر و بردباری خانواده‌های معظم شهدا، بیان داشت: چقدر اخلاص می‌خواهد یک شخص زیباترین و دل‌‌انگیزترین گوهر وجود خویش را برای عظمت اسلام فدا کند. صبر خانواده‌ها بعد از شهادت بسیار بزرگ‌تر از شهادت فرزندشان است.
فرمانده کل سپاه خطاب به خانواده‌های معزز شهدا، ابراز داشت: اگر اسلام ماند و درخشید، احکام الهی فرصت پیاده شدن روی زمین یافتند و اذان در مساجد جاری شد، قرآن و اسلام آمد تا جوان و همه جامعه ما را از اسارت، بردگی، ذلت و انحراف نجات دهد، از ظلمت برهاند، همه و همه از برکات شهیدان بود.
سرلشکر سلامی خاطرنشان کرد: اگر دشمنان پیروز می‌شدند، تاریخ ما را می‌نگاشتند، بر شئون فرهنگی ما دست می‌یافتند و اخلاق، کرامت، آزادگی، شرافت و حریت دستخوش تغییر می‌شد اما شهیدان این سرزمین را نجات دادند و ما تکلیفی نداریم جز اینکه حدود احکام الهی را در سرزمین جاری کنیم.
در این آیین همچنین، فرهاد زیویار استاندار لرستان و سردار کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان پیرامون کنگره شهدا و دیگر مسایل روز سخن گفتند.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi